Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

International marketing entry strategy for the Red//Green Company

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv International marketing entry strategy for the Red//Green Company Benjamin Bach
Libristo kód: 01602677
Kiadó Grin Publishing, október 2007
Essay from the year 2006 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM... Teljes leírás
? points 102 b
16 731 Ft -2 %
16 391 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Drei Monate in Der Libyschen Wuste Gerhard Rohlfs / Puha kötésű
common.buy 24 131 Ft
Making Fishery Agreements Work Geir Honneland / Kemény kötésű
common.buy 40 203 Ft
Forest Farmers and Stockherders Peter Bogucki / Puha kötésű
common.buy 18 533 Ft
Die Frühsterziehung der Vorstehhunde Wilhelm Siveke / Kemény kötésű
common.buy 4 424 Ft
Mein Wunscherbe. Tl.1 Dietlinde Hachmann / Puha kötésű
common.buy 7 560 Ft

Essay from the year 2006 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, printed single-sided, grade: 1st, University of Lincoln (Faculty of Business & Law), course: International Marketing Strategy, 39 entries in the bibliography, language: English, abstract: Market analysis is an important instrument in assessing the attractiveness of a particular market, since it is utilised to decide whether to enter a foreign market in terms of international marketing strategy. It is necessary to apply a market analysis in order to determine and examine the appropriate approach to enter a market. This essay provides a scan of the Thai market attractiveness for the Danish medium-sized enterprise Red//Green, in order to recommend a market entry strategy. The first section focuses on the application of the 12C framework in order to draw up a market attractiveness profile, combined with a risk evaluation of the Thai market. The second part determines the attractiveness of the Thai market with respect to the information and relevant factors gathered from the 12C model. Interpretation of those factors will then be used to allocate a determination of a suitable market entry strategy for Red//Green. In addition, a marketing strategy according to the 4Ps will be addressed to identify opportunities and possibilities of how to develop the Thai market.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés International marketing entry strategy for the Red//Green Company
Szerző Benjamin Bach
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2007
Oldalszám 68
EAN 9783638810951
ISBN 363881095X
Libristo kód 01602677
Súly 100
Méretek 148 x 210 x 4
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása