Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

International Market Entry Strategies of Multinational Enterprises in China

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv International Market Entry Strategies of Multinational Enterprises in China Anonym
Libristo kód: 16404117
Kiadó Grin Publishing, május 2017
Seminar paper from the year 2015 in the subject Business economics - Trade and Distribution, grade:... Teljes leírás
? points 108 b
16 877 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


L'ultimo giurato John Grisham / Puha kötésű
common.buy 5 682 Ft
Queer Folk of Fife David Pryde / Puha kötésű
common.buy 12 940 Ft
ASEAN in an Interdependent World / Kemény kötésű
common.buy 57 102 Ft
History of the Rise, Progress, and Establishment, William Gordon / Puha kötésű
common.buy 19 529 Ft
Handbuch der Topographischen Anatomie Friedrich Siegmund Merkel / Puha kötésű
common.buy 24 464 Ft
Race ORKIN / Kemény kötésű
common.buy 59 933 Ft
Legalize Erdbeereis Andreas Gaw / Kemény kötésű
common.buy 18 298 Ft
How Can Aliens Be Illegal? Terri Kelley / Puha kötésű
common.buy 5 109 Ft
RIGBY PM PLUS Rigby / Puha kötésű
common.buy 31 546 Ft
Muse Du Departement: Scenes de la Vie de Province DE BALZAC-H / Puha kötésű
common.buy 6 634 Ft

Seminar paper from the year 2015 in the subject Business economics - Trade and Distribution, grade: 1,0, Edinburgh Napier University, language: English, abstract: While, in the United Kingdom the grocery market is saturated and growth is only achievable by gaining market share of a competitor, the People's Republic of China (PRC) has significant growth opportunities due to a large population and an increasing middle class with a growing disposable income. However, time pressure is high, as many companies seeking to exploit the high growth rates, accordingly investments will become more expensive. Although, China has strong growth potential, it is still a relatively poor and state-controlled country with a multitude of regulations and risks. Hence, this report will assess risks and opportunities associated with a market entry in order to facilitate Sainsbury's decision whether or not to expand its retail business to the Chinese market, as well as provide recommendations concerning an appropriate market entry strategy.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés International Market Entry Strategies of Multinational Enterprises in China
Szerző Anonym
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2017
Oldalszám 34
EAN 9783668435650
ISBN 3668435650
Libristo kód 16404117
Súly 59
Méretek 148 x 210 x 2
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása