Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

International Fragmentation

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv International Fragmentation Anshu Saxena Arora
Libristo kód: 02975452
Kiadó Springer International Publishing AG, szeptember 2016
This book addresses the increased fragmentation and internationalization of production. It explores... Teljes leírás
? points 168 b
26 453 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Itch Rocks Simon Mayo / Puha kötésű
common.buy 3 290 Ft
hamarosan
Rother Wanderbuch Winterwandern Bayerische Alpen Birgit Gelder / Puha kötésű
common.buy 7 053 Ft
Leader's Path to Success Ahmed Faiyaz / Puha kötésű
common.buy 8 262 Ft
Aufstieg F r Alle? Stefan Hradil / Puha kötésű
common.buy 28 801 Ft
Pchelovodstvo Ljubov' Osinceva / Puha kötésű
common.buy 20 932 Ft
Projektmanagement mit Netzplantechnik Jochen Schwarze / binding.
common.buy 12 746 Ft

This book addresses the increased fragmentation and internationalization of production. It explores how concurrent business transformations in manufacturing and marketing impact global and developing economies, and how supply chain initiatives and information sharing impact overall organizational performance. It further connects marketing and advertising as an important link between organizations and its partners; education as a bridge between developing and developed world economies; and growth as a long-term objective of increasing integration at the regional and global level. § Through a series of case studies, scholars across the US and France contribute chapters on the manufacturing, marketing, and internationalization of luxury fashion brands, music advertising, the growth of Amazon, and the business landscapes in India, China, Africa, and North Korea. The book provides academic libraries, international business scholars, graduate students, and policy makers with insights and opportunities that enable firms to achieve a competitive advantage in the marketplace. §§

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása