Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

International Consumer Behaviour in E-Commerce

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv International Consumer Behaviour in E-Commerce Stefan Bodenburg
Libristo kód: 12685474
Kiadó Tectum Verlag, december 2009
Within only a few years, business use of the Internet has grown from a cautious experiment to a majo... Teljes leírás
? points 83 b
13 286 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


OsnabrA"cker Schriften zur Rechtsgeschichte. Martin Dreyer / Puha kötésű
common.buy 36 665 Ft
Birthday Dog Linda Jackson / Puha kötésű
common.buy 7 096 Ft
MANAGEMENT: SU NATURALEZA Y SIGN / Puha kötésű
common.buy 10 490 Ft
On iki Emir Abdullah Yildiz / Puha kötésű
common.buy 5 340 Ft
Jenseits vom Entweder-Oder Dalia Staponkute / Puha kötésű
common.buy 5 567 Ft

Within only a few years, business use of the Internet has grown from a cautious experiment to a major element of the world economy. Online auction Web sites have become one of the fastest growing areas of international e-commerce. Yet, relatively little is known about the online auction phenomena in different parts of the world. While a large number of consumers worldwide frequently participate in online auctions, research on this international consumer behaviour and on the question of "what drives them to participate" is limited. This book by Stefan Bodenburg aims to predict consumer acceptance of online auction Web sites in New Zealand and Germany by proposing a set of key drivers for engaging consumers in online auctions. The framework uses the constructs of the Technology Acceptance Model (TAM) as a basis, extended by selected exogenous factors. The results indicate that the core TAM holds its explanatory power well in New Zealand and fundamentally so in Germany. However, the findings for the extended TAM demonstrate differences between consumers of the two countries, particularly with regard to their trust and risk perceptions. This book and its revised extended models can provide multinational business development strategists, Web site marketers and academics with an improved understanding of strategies and practices to employ.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés International Consumer Behaviour in E-Commerce
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 250
EAN 9783828821897
ISBN 3828821898
Libristo kód 12685474
Kiadó Tectum Verlag
Súly 394
Méretek 154 x 212 x 23
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása