Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

International Accounting and Multinational Enterprises 6e

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv International Accounting and Multinational Enterprises 6e Lee H. Radebaugh
Libristo kód: 04892727
Kiadó John Wiley & Sons Inc, január 2006
Make informed decisions in today's dynamic international business environments. International accoun... Teljes leírás
? points 856 b
133 654 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-14 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


A vásárlók ilyet vásároltak


toplistás
Organization Design WORREN / Puha kötésű
common.buy 31 580 Ft
Principles of Marketing, Global Edition Philip T. Kotler / Puha kötésű
common.buy 34 125 Ft
Management, Global Edition Stephen P. Robbins / Puha kötésű
common.buy 38 184 Ft
European Intellectual Property Law Pila / Puha kötésű
common.buy 85 787 Ft
Introduction to Management Colin Combe / Puha kötésű
common.buy 33 845 Ft
Intercultural Communication Holliday / Puha kötésű
common.buy 23 771 Ft
Market Research in Practice / Puha kötésű
common.buy 21 882 Ft
Macroeconomics in Context Goodwin / Puha kötésű
common.buy 33 860 Ft
Principles of Macroeconomics / Kemény kötésű
common.buy 61 720 Ft
ISE Advanced Financial Accounting Theodore Christensen / Puha kötésű
common.buy 29 035 Ft
Organization Design Naomi Stanford / Puha kötésű
common.buy 31 580 Ft
ISE Managerial Economics & Organizational Architecture James Brickley / Puha kötésű
common.buy 37 294 Ft
Developing Management Skills, Global Edition David Whetten / Puha kötésű
common.buy 34 060 Ft
Social Communication Klaus Fiedler / Puha kötésű
common.buy 33 155 Ft

Make informed decisions in today's dynamic international business environments. International accounting has never been so exciting. Not only is the pace of international business, finance, and investment rapidly increasing, but we are also moving closer than ever before toward a convergence of accounting standards worldwide. Updated and revised to keep pace with these changes, this Sixth Edition of Radebaugh, Gray, and Black's "International Accounting and Multinational Enterprises" focuses on international business strategies and how accounting applies to these strategies. You'll learn how to use financial and accounting information across borders, and make more informed decisions in an increasingly complex international business environment. The authors also explain the key factors, including cultural differences, that influence accounting standards and practices in different countries, and how those factors impact the harmonization of standards worldwide. This edition features new coauthor, Ervin L. Black of Brigham Young University. It provides updated coverage on corporate governance, Sarbanes Oxley, the Public Company Accounting Oversight Board (PCAOB), and how these forces affect U.S. based multinationals, as well as companies in other countries. It includes increased coverage of the efforts of the International Accounting Standards Board (IASB) to establish a uniform set of International Financial Reporting Standards (IRFS) worldwide and its interface with different national standard setters, especially the FASB. Special attention is given to the experience of the European Union and Australia in adopting IFRS in 2005. It features a web based International Accounting Practice Problem, which helps students see how to apply IFRS to a set of transactions. It presents brief, user oriented examples called Strategic Decision Points at the beginning of each chapter. It covers expanded end of chapter material, including more discussion questions and exercises. It contains new cases (two per chapter) on the web. Accounting for foreign exchange is now covered in two chapters. One chapter focuses on accounting issues, and the other chapter, which is new, focuses on foreign exchange risk management.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés International Accounting and Multinational Enterprises 6e
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2006
Oldalszám 520
EAN 9780471652694
ISBN 0471652695
Libristo kód 04892727
Súly 1012
Méretek 166 x 284 x 23
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Ezt is ajánljuk


Marketing Book Michael Baker / Puha kötésű
common.buy 45 418 Ft
Organizational Strategy, Structure, and Process Raymond E. Miles / Puha kötésű
common.buy 18 317 Ft
Britain in Iraq Peter Sluglett / Kemény kötésű
common.buy 74 373 Ft
From Reaction to Cognition Cristiano Castelfranchi / Puha kötésű
common.buy 26 251 Ft
Inchbald, Hawthorne and the Romantic Moral Romance Ben P. Robertson / Kemény kötésű
common.buy 30 330 Ft
Death and the Disinterested Spectator Ann Hartle / Puha kötésű
common.buy 17 427 Ft

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása