Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Interaktionale Rezeptionsforschung

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Interaktionale Rezeptionsforschung Hans-Jürgen Bucher
Libristo kód: 01554009
Kiadó Springer vs, szeptember 2012
Ziel des Bandes ist es, den Begriff der Interaktivität für die Rezeptionsforschung fruchtbar zu mach... Teljes leírás
? points 138 b
21 783 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Low-Level Programming Igor Zhirkov / Puha kötésű
common.buy 47 481 Ft
Kamfu mir helfen Barbara Schmidt / Kemény kötésű
common.buy 5 809 Ft
The Trove Tobias S Buckell / Puha kötésű
common.buy 4 751 Ft
Das hündische Herz Michail Bulgakow / Puha kötésű
common.buy 4 408 Ft
Blended Learning Zur Verbesserung Der Gesprachsfuhrung Im Verkauf Prof. Dr. Heinz Mandl / Puha kötésű
common.buy 31 113 Ft
Wish in the Woods Beth Bracken / Kemény kötésű
common.buy 9 254 Ft
Classic Motor Boats (1907) F Durand / Puha kötésű
common.buy 30 610 Ft
Manors and Markets Bas van Bavel / Puha kötésű
common.buy 27 290 Ft
Fluglotsen Testvorbereitung Christian Vandrey / Puha kötésű
common.buy 9 144 Ft
Fiktion und Wirklichkeit. Bernd Engler / Puha kötésű
common.buy 37 315 Ft
Speak No Evil Allison Brennan / Puha kötésű
common.buy 3 980 Ft
Basic Bundle Theory and K-Cohomology Invariants Dale Husemöller / Puha kötésű
common.buy 47 481 Ft
Die Kunst des Gesangs Ernst Haefliger / Puha kötésű
common.buy 12 101 Ft
Einlagensicherung Robert Bernhardt / Puha kötésű
common.buy 17 642 Ft

Ziel des Bandes ist es, den Begriff der Interaktivität für die Rezeptionsforschung fruchtbar zu machen. Dementsprechend werden Befunde aus verschiedenen Blickaufzeichnungsstudien vorgestellt und in einen rezeptionstheoretischen Zusammenhang eingeordnet. Die Besonderheit des Ansatzes besteht darin, dass Rezeptionsdaten auf die spezifischen Strukturmerkmale der Medienangebote rückbezogen werden. Medienkommunikation wird im Rahmen eines interakationalen Paradigmas als multimodales Kommunikationsangebot verstanden, dessen Rezeption darin besteht, textliche, sprachliche, auditive, visuelle, typographische und designerische Zeichensysteme zu integrieren. Rezeption ist auf diesem Hintergrund immer mit Selektionsprozessen und Relevanzentscheidungen der Rezipienten verbunden. Diese Aspekte der Aufmerksamkeitsorganisation werden in den Blickdaten manifest.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Interaktionale Rezeptionsforschung
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 364
EAN 9783531177182
ISBN 3531177184
Libristo kód 01554009
Kiadó Springer vs
Súly 449
Méretek 150 x 212 x 20
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása