Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Interactive Past Angus A. a. Mol
Libristo kód: 15705585
Kiadó Sidestone Press, május 2017
Video games, even though they are one of the present's quintessential media and cultural forms, also... Teljes leírás
? points 96 b
16 667 Ft -9 %
15 048 Ft
Beszállítói készleten Küldés 5-7 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Find Your Artistic Voice Lisa Congdon / Puha kötésű
common.buy 6 121 Ft
toplistás
Dvoretsky's Endgame Manual Mark Dvoretsky / Puha kötésű
common.buy 12 811 Ft
When He Leaves You Michaela Angemeer / Puha kötésű
common.buy 6 987 Ft
100 Jahre Karl May im Kino / Kemény kötésű
common.buy 9 945 Ft
Brothers Hawthorne Jennifer Lynn Barnes / Kemény kötésű
common.buy 6 877 Ft
Hugo Von Hofmannsthal and His Time Hermann Broch / Puha kötésű
common.buy 17 169 Ft

Video games, even though they are one of the present's quintessential media and cultural forms, also have a surprising and many-sided relation with the past. From seminal series like Sid Meier's Civilization or Assassin's Creed to innovative indies like Never Alone and Herald, games have integrated heritages and histories as key components of their design, narrative, and play. This has allowed hundreds of millions of people to experience humanity's diverse heritage through the thrill of interactive and playful discovery, exploration, and (re-)creation. Just as video games have embraced the past, games themselves are also emerging as an exciting new field of inquiry in disciplines that study the past. Games and other interactive media are not only becoming more and more important as tools for knowledge dissemination and heritage communication, but they also provide a creative space for theoretical and methodological innovations. The Interactive Past brings together a diverse group of thinkers - including archaeologists, heritage scholars, game creators, conservators and more - who explore the interface of video games and the past in a series of unique and engaging writings. They address such topics as how thinking about and creating games can inform on archaeological method and theory, how to leverage games for the communication of powerful and positive narratives, how games can be studied archaeologically and the challenges they present in terms of conservation, and why the deaths of virtual Romans and the treatment of video game chickens matters. The book also includes a crowd-sourced chapter in the form of a question-chain-game, written by the Kickstarter backers whose donations made this book possible. Together, these exciting and enlightening examples provide a convincing case for how interactive play can power the experience of the past and vice versa.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Interactive Past
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2017
Oldalszám 220
EAN 9789088904363
ISBN 9088904367
Libristo kód 15705585
Súly 528
Méretek 256 x 182 x 20
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása