Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Integration of location based services into the social CRM strategy

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Integration of location based services into the social CRM strategy Annelie Roggenkamp
Libristo kód: 05283952
Kiadó Grin Publishing, június 2013
Master's Thesis from the year 2012 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communic... Teljes leírás
? points 261 b
42 777 Ft -1 %
41 923 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Graphische Dynamik Ferdinant Wittenbauer / Puha kötésű
common.buy 37 953 Ft
Grundsätze der Wirtschaftspolitik Edith Eucken / Puha kötésű
common.buy 6 581 Ft
Lachyoga befreit für das Jetzt, DVD Gabriela Leppelt-Remmel / DVD
common.buy 5 278 Ft
Spirituality and Social Care Mary Nash / Puha kötésű
common.buy 15 269 Ft
Won Buddhism (Wonbulgyo) of Sot'aesan Kwangsoo Park / Puha kötésű
common.buy 40 687 Ft
Urban Welsh Lewis Davies / Puha kötésű
common.buy 4 727 Ft
Sport and Peace: Sport and Peace Brian Wilson / Puha kötésű
common.buy 23 972 Ft
Marxian Imagination Julian Markels / Puha kötésű
common.buy 9 347 Ft

Master's Thesis from the year 2012 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, grade: 1,0, Berlin School of Economics and Law, course: International Marketing Management M.A., language: English, comment: "An amazingly detailed yet compact master thesis that is definitely worth reading if you're asking youself how to bring traditional CRM approaches to life in the digital space." "A detailed investigation of Foursquare,its functions from a user's as well as from a business' point of view and a critical analysis of its suitability as a CRM tool (especially for SMEs) - backed up with an impressing amount of research." , abstract: This thesis aims at critically analyzing Foursquare from a customer relationshipmanagement (CRM) perspective. After elaborating on CRM and carefullyscrutinizing the mobile application and its functions, the author aims at investigatinghow Foursquare can be used as a CRM tool throughout the customer relationshiplife-cycle. Since large companies managing renowned brands usuallyhave more sophisticated tools to enforce their CRM strategy, this thesis is lessconcerned with those large enterprises, but rather focuses on small, local businessesthat decide to enter the realm of customer relationship management.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Integration of location based services into the social CRM strategy
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 206
EAN 9783656435143
ISBN 3656435146
Libristo kód 05283952
Súly 277
Méretek 148 x 210 x 12
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása