Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Integrating the Means-End Approach into the Product Positioning Process Using the Example of the HEAD Snowboarding Travel Boardbag in Germany

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Integrating the Means-End Approach into the Product Positioning Process Using the Example of the HEAD Snowboarding Travel Boardbag in Germany Sabine von Possel
Libristo kód: 01649120
Kiadó Grin Publishing, szeptember 2011
Diploma Thesis from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communica... Teljes leírás
? points 245 b
38 003 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Lampenfieber Uwe Henke / Puha kötésű
common.buy 22 779 Ft
Clinical Investigations in Gastroenterology M.C. Bateson / Puha kötésű
common.buy 51 477 Ft
Sakralität Albrecht Greule / Puha kötésű
common.buy 21 441 Ft
Amerigo Stefan Zweig / Kemény kötésű
common.buy 22 655 Ft
Handbuilt Home Ana White / Puha kötésű
common.buy 9 524 Ft
DV-Revision, 1 Sixta Zerlauth / Puha kötésű
common.buy 19 188 Ft

Diploma Thesis from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, grade: 1,0, Hamburg University of Applied Sciences, language: English, abstract: The academic part of this paper discusses prevailing opinions and approaches to product positioning with a special focus on means-end theory and its significance for various aspects in the positioning process. While the means-end approach with its particular research technique and graphical representation has so far been treated as an alternative methodology to the traditional procedures, an integrated approach is elaborated as a combination of insights from means-end theory and prevalent approaches in the positioning process. The applicability of this suggested approach is demonstrated in the empirical case study of the HEAD Snowboarding Travel Boardbag in Germany. Based on the results of a focus group discussion and a successive large scale online survey, the online market of boardbags is analyzed from a means-end perspective. Subsequently the suggested integrated positioning methodology is applied to depict untapped positioning potential and derive consumer-oriented directives to realize it through an adequate marketing mix.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Integrating the Means-End Approach into the Product Positioning Process Using the Example of the HEAD Snowboarding Travel Boardbag in Germany
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 164
EAN 9783640996117
ISBN 3640996119
Libristo kód 01649120
Súly 222
Méretek 148 x 210 x 10
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása