Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Innovation at the Base of Pyramid

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Innovation at the Base of Pyramid Cornelius Roschanek
Libristo kód: 06840293
Kiadó VDM Verlag, március 2011
Over the past decade, business visionaries have maintained that the low-income 'Base of Pyramid' ('B... Teljes leírás
? points 151 b
23 703 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Sentimental Journey Micki Hendricks / Puha kötésű
common.buy 7 461 Ft
Beyond standard model with neutrinos Salah Nasri / Puha kötésű
common.buy 26 927 Ft
Continental Shelf Elaine Wood / Kemény kötésű
common.buy 22 237 Ft
In a Materialist Way Pierre Macherey / Kemény kötésű
common.buy 17 456 Ft
Walt Whitman Ed Folsom / Puha kötésű
common.buy 14 025 Ft
Approaches to Teaching Miller's Death of a Salesman Matthew Charles Roudanae / Kemény kötésű
common.buy 19 688 Ft
Sierra Pinacate Julian D. Hayden / Kemény kötésű
common.buy 17 834 Ft
Defense Department Budgets / Puha kötésű
common.buy 38 559 Ft
In Another Time Michael E Tessier / Puha kötésű
common.buy 5 053 Ft
Reisefuhrer Palma de Mallorca Tanja Wahle / Puha kötésű
common.buy 4 328 Ft

Over the past decade, business visionaries have maintained that the low-income 'Base of Pyramid' ('BOP') is the world's largest and fastest growing segment. Multinational Corporations (MNCs) have increasingly turned to the BOP in an attempt to exploit tremendous business opportunities as middle and high-income markets become overly saturated. However, the BOP is not a low-hanging fruit. The needs of consumers at the base of the pyramid completely differ from those at the top, thus forcing companies to rethink their traditional ways of serving consumers. Rethinking means innovating products, technologies and business models. Some MNCs have achieved success by providing products that are innovative, inexpensive and easy to use. This work presents the Base of Pyramid' and innovation concepts relevant to our case study. The crux is centred on two pioneering products launched by Indian MNCs: Tata Swach', Tata's nano-tech water filter and Chotukool', Godrej's mini-fridge. This work attempts to answer the following: How and why do Tata and Godrej innovate for the BOP? What is their business model? What is their true motivation to tap the BOP?

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Innovation at the Base of Pyramid
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 96
EAN 9783639336498
ISBN 3639336496
Libristo kód 06840293
Kiadó VDM Verlag
Súly 150
Méretek 152 x 229 x 6
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása