Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Innovation and Product Management

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Innovation and Product Management Kurt Gaubinger
Libristo kód: 02433233
Marketplace complexity and dynamics create an environment that increases the uncertainty of innovati... Teljes leírás
? points 200 b
33 050 Ft -4 %
31 491 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 4 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Hellsing Deluxe Volume 1 Kohta Hirano / Kemény kötésű
common.buy 17 345 Ft
toplistás
Dictionary of Obscure Sorrows John Koenig / Kemény kötésű
common.buy 6 877 Ft
toplistás
Sir Gawain and the Green Knight / Puha kötésű
common.buy 4 186 Ft
toplistás
Influential Product Manager Ken Sandy / Puha kötésű
common.buy 14 292 Ft
toplistás
Cunk on Everything Philomena Cunk / Puha kötésű
common.buy 5 083 Ft
EMPOWERED - Ordinary People, Extraordinary Products Marty Cagan / Kemény kötésű
common.buy 11 552 Ft
Reinventing Organizations Frederic Laloux / Puha kötésű
common.buy 11 537 Ft
Innovation Management Keith Goffin / Puha kötésű
common.buy 31 415 Ft
ISE Product Design and Development ULRICH / Puha kötésű
common.buy 29 133 Ft
Visual Differential Geometry and Forms Tristan Needham / Kemény kötésű
common.buy 64 494 Ft
Innovation Book, The Max Mckeown / Puha kötésű
common.buy 8 403 Ft
To Sanctify the World / Kemény kötésű
common.buy 11 552 Ft
Product Lifecycle Management Antti Saaksvuori / Puha kötésű
common.buy 26 453 Ft
Innovation Management Jin Chen / Puha kötésű
common.buy 44 902 Ft
Product Management Ishrat Nadeem Zahid / Kemény kötésű
common.buy 27 526 Ft

Marketplace complexity and dynamics create an environment that increases the uncertainty of innovation activities. In this context systematic management of innovation and product management are increasingly important for company success. This book presents the fundamentals of innovation and product management and introduces the reader to a holistic process model with particular focus on innovation and uncertainty. This integrated consideration of innovation management and product innovation within an interdisciplinary approach represents a unique characteristic of this book. The book is designed to address the needs of managers who want a practical but well-researched guide to innovation and product management. Graduate and advanced undergraduate students would also find the chapters in this book particularly useful.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása