Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Innen beginnen Karin Krobath
Libristo kód: 01783135
Kiadó Gabler Verlag, október 2009
Marken strahlen von innen nach außen. Das ist zwar jedem klar, und doch liegt im Alltag der Fokus je... Teljes leírás
? points 159 b
25 073 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Objective Advanced Student's Book with Answers with CD-ROM Felicity O'Dell / Kemény kötésű
common.buy 12 242 Ft
Fairy Tail 42 Hiro Mashima / Puha kötésű
common.buy 4 247 Ft
My First Bible Stories Karen Williamson / Spirálozott
common.buy 4 171 Ft
Nickelodeon Boxed Set Stefan Petrucha / Puha kötésű
common.buy 11 552 Ft
Der Elefantenflüsterer Lawrence Anthony / Puha kötésű
common.buy 5 149 Ft
Roggenwolf und Roggenhund Wilhelm Mannhardt / Puha kötésű
common.buy 7 617 Ft
History of Banking II, 1844-1959 Vol 10 Duncan M. Ross / Kemény kötésű
common.buy 69 501 Ft
El mundo secreto de Basilius Hoffman FERNANDO CIMADEVILA BOTANA / Kemény kötésű
common.buy 7 254 Ft
Religion, Civil Society, and Peace in Northern Ireland John D Brewer / Puha kötésű
common.buy 23 940 Ft

Marken strahlen von innen nach außen. Das ist zwar jedem klar, und doch liegt im Alltag der Fokus jedes Unternehmens auf dem externen Auftritt. Dabei wird die Frage, wie man Mitarbeiter für die eigenen Unternehmensziele und -werte begeistert, immer wichtiger. In vielen Branchen können echte Wettbewerbsvorteile nur noch über das Verhalten der Mitarbeiter erzielt werden. Die Identifikation mit der eigenen ?Corporate Brand? bildet die Voraussetzung dafür, dass Mitarbeiter die Ziele und Werte, für die eine Marke steht, nach außen tragen können. §§Karin Krobath und Holger Schmidt zeigen, wie es gelingt, die Marke zum Bezugspunkt aller unternehmerischen Entscheidungen und Aktivitäten innerhalb des Unternehmens zu erheben. Geschäftsführer, Brand Manager, Kommunikationsfachleute und Personalverantwortliche lesen hier, wie sie Führungskräfte und Mitarbeiter involvieren und inspirieren.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Innen beginnen
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 223
EAN 9783834916785
ISBN 3834916781
Libristo kód 01783135
Kiadó Gabler Verlag
Súly 461
Méretek 170 x 240 x 24
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása