Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Ingredient Branding

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Ingredient Branding Moritz Havenstein
Libristo kód: 06903697
Kiadó Deutscher Universitatsverlag, május 2004
Ingredient Branding, d.h. die marktstufenübergreifende Markierung einzelner Bestandteile eines Gesam... Teljes leírás
? points 227 b
35 803 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Unbowed Wangari Maathai / Puha kötésű
common.buy 4 534 Ft
Fall Out Boy / Puha kötésű
common.buy 15 219 Ft
Poetry Aloud Here 2 Sylvia M. Vardell / Puha kötésű
common.buy 23 844 Ft
Shino Suite Ronald Tanaka / Puha kötésű
common.buy 6 106 Ft
Genome Evolution Axel Meyer / Puha kötésű
common.buy 80 171 Ft
Diagnostik der Nervenkrankheiten Alfred Goldscheider / Puha kötésű
common.buy 19 547 Ft
Child Labor Hugh D. Hindman / Kemény kötésű
common.buy 95 642 Ft
Drug Injecting and HIV Infection / Kemény kötésű
common.buy 50 222 Ft
Art and Society in the Middle Ages Georges Duby / Kemény kötésű
common.buy 33 899 Ft
Tic Chronicles Parton / Puha kötésű
common.buy 4 534 Ft
Cape Cod Perspectives Douglas Congdon-Martin / Puha kötésű
common.buy 4 373 Ft

Ingredient Branding, d.h. die marktstufenübergreifende Markierung einzelner Bestandteile eines Gesamtprodukts, ist in der Praxis in verschiedensten Produktkategorien und Branchen anzutreffen. Allerdings verfolgen bisher nur wenige Hersteller von Produktbestandteilen entsprechende Markenkonzepte. Vor diesem Hintergrund wird dem Ingredient Branding ein rasantes Wachstum prognostiziert. Dem steht ein beträchtliches Forschungsdefizit gegenüber.§In einer empirischen Analyse geht Moritz Havenstein der Frage nach, wie und wodurch sich Ingredient-Branding-Strategien auf das Kaufverhalten für Endprodukte auswirken, die einen markierten Produktbestandteil beinhalten. Um zu ermitteln, welche konsumentenindividuelle Bedeutung der Ingredient Brand im Rahmen der Kaufentscheidung beizumessen ist, bedient sich der Autor mit der Choice-Based-Conjoint-Analyse in Verbindung mit der Hierarchical-Bayes-Methodik eines hochinnovativen Untersuchungsansatzes. Er identifiziert verschiedene Wirkungsmechanismen und leitet Implikationen für das Markenmanagement sowohl von Hauptproduktherstellern als auch von Herstellern der Produktbestandteile ab.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Ingredient Branding
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2004
Oldalszám 378
EAN 9783824480586
ISBN 3824480581
Libristo kód 06903697
Súly 408
Méretek 127 x 203 x 23
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása