Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Infotainment. Characteristics, History and Problems

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Infotainment. Characteristics, History and Problems Maria Vögele
Libristo kód: 01685069
Kiadó Grin Publishing, március 2013
Seminar paper from the year 2011 in the subject Communications - Journalism, Journalism Professions,... Teljes leírás
? points 44 b
7 649 Ft -9 %
6 907 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Implementace IFRS do malých a středních podniků Marie Paseková / Puha kötésű
common.buy 3 652 Ft
Aristocracy and the Modern World Ellis Wasson / Puha kötésű
common.buy 27 919 Ft
Ein traditioneller Gelehrter stellt sich der Moderne Martin Riexinger / Kemény kötésű
common.buy 29 934 Ft
Works of Thomas Reid D. D. Thomas Reid / Puha kötésű
common.buy 21 657 Ft
Substanzverletzung und Herstellung Beate Gsell / Kemény kötésű
common.buy 55 980 Ft
Under, In, and Outside the Box Barbara Barber / Puha kötésű
common.buy 7 018 Ft
Norm- und Verbots(un)kenntnis 17 Satz 2 StGB. Thomas Groteguth / Puha kötésű
common.buy 21 703 Ft

Seminar paper from the year 2011 in the subject Communications - Journalism, Journalism Professions, printed single-sided, grade: 1, University of Salzburg, course: Content Management, language: English, comment: Through Globalisation the world of media changes rapidly. The commercial driven model of popular television spread all over the world and is now present everywhere. Especially the privatisation of the media has led to growing competition and, linked with that, to a change in journalism. To attract people, especially news has to be entertaining. This mix of information and entertainment is called Infotainment . This paper wants to describe what Infotainment is, how it can be characterised, when it started and, of course, what problems can be connected with Infotainment. , abstract: 1.Introduction2.Infotainment2.1.Tabloidization2.2.What is Infotainment? 2.2.1. Definition of Infotainment 2.2.2. The long tradition of Infotainment2.2.3. The characteristics of Infotainment2.2.4. Personalisation2.2.5. Emotionalism3.Examples of Infotainment4.Problems of Infotainment5.Conclusion

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása