Nem vált be? Semmi gond! Nálunk 30 napon belül visszaküldheti
Ajándékutalvánnyal nem nyúlhat mellé. A megajándékozott az ajándékutalványért bármit választhat kínálatunkból.
30 nap a termék visszaküldésére
Diákkutatási projekt 2020-tól a média / kommunikáció területén - PR, reklám, marketing, közösségi média, évfolyam: 2.0, SRH Fernhochschule (média- és kommunikációmenedzsment (BA)), rendezvény: PR menedzsment, nyelv: német, absztrakt: A dolgozat három konkrét példán keresztül azt vizsgálja, hogy a vállalatok milyen mértékben profitálnak a társadalmi kapcsolatok (vagy influencer kapcsolatok) során alkalmazott influencerekből, és milyen lehetőségek és kockázatok társulnak ehhez. A referenciacsoportok perspektívája és az influencerek multiplikátori szerepe benne van.A cégek világszerte, európai szinten vagy a mi küszöbünkön aktív PR-t folytatnak, hogy erősebben megkülönböztessék magukat a versenytársaktól. Sok vállalat felismerte, hogy egy hatékony PR-stratégia kiépítése pozitív, hosszú távú hatást gyakorolhat a vállalat gazdasági, politikai vagy társadalmi sikerére. A globalizált világgazdaságban, ahol a versenyt magas színvonal jellemzi, a szervezetek kénytelenek megkülönböztetni magukat a versenytársaktól. Ez egyrészt az áruk vagy szolgáltatások körében, másrészt stratégiai szinten a profilt élesítő, célzott PR-munka révén mutatkozik meg.
Automatikus fordítás | Eredeti megtekintése (Német)