Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Influencer und ihre Rolle für Public Relations in Unternehmen

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Influencer und ihre Rolle für Public Relations in Unternehmen
Libristo kód: 37173215
Kiadó Grin Verlag, szeptember 2021
Diákkutatási projekt 2020-tól a média / kommunikáció területén - PR, reklám, marketing, közösségi mé... Teljes leírás
? points 99 b
16 184 Ft -1 %
15 861 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére

Diákkutatási projekt 2020-tól a média / kommunikáció területén - PR, reklám, marketing, közösségi média, évfolyam: 2.0, SRH Fernhochschule (média- és kommunikációmenedzsment (BA)), rendezvény: PR menedzsment, nyelv: német, absztrakt: A dolgozat három konkrét példán keresztül azt vizsgálja, hogy a vállalatok milyen mértékben profitálnak a társadalmi kapcsolatok (vagy influencer kapcsolatok) során alkalmazott influencerekből, és milyen lehetőségek és kockázatok társulnak ehhez. A referenciacsoportok perspektívája és az influencerek multiplikátori szerepe benne van.A cégek világszerte, európai szinten vagy a mi küszöbünkön aktív PR-t folytatnak, hogy erősebben megkülönböztessék magukat a versenytársaktól. Sok vállalat felismerte, hogy egy hatékony PR-stratégia kiépítése pozitív, hosszú távú hatást gyakorolhat a vállalat gazdasági, politikai vagy társadalmi sikerére. A globalizált világgazdaságban, ahol a versenyt magas színvonal jellemzi, a szervezetek kénytelenek megkülönböztetni magukat a versenytársaktól. Ez egyrészt az áruk vagy szolgáltatások körében, másrészt stratégiai szinten a profilt élesítő, célzott PR-munka révén mutatkozik meg.

Automatikus fordítás | Eredeti megtekintése (Német)

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Influencer und ihre Rolle für Public Relations in Unternehmen
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2021
Oldalszám 32
EAN 9783346464712
ISBN 3346464717
Libristo kód 37173215
Kiadó Grin Verlag
Súly 62
Méretek 148 x 210 x 3
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Influencer und ihre Rolle für Public Relations in Unternehmen

 

 
)

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása