Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Inca Kola zwischen nationaler Identität und hybriden Kulturen

Nyelv NémetNémet
Könyv Kemény kötésű
Könyv Inca Kola zwischen nationaler Identität und hybriden Kulturen
Libristo kód: 32934941
Kiadó Steiner Franz Verlag, július 2020
Nationalisiertes Marketing machte Inca Kola zum Identitätssymbol einer ganzen Nation: Ein Großteil d... Teljes leírás
? points 136 b
22 286 Ft -4 %
21 242 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 4 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Day of Fallen Night / Puha kötésű
common.buy 2 696 Ft
toplistás
Do It For Yourself (Guided Journal) Kara Cutruzzula / Határidőnapló
common.buy 5 052 Ft
toplistás
Made for Living Amber Lewis / Kemény kötésű
common.buy 13 863 Ft
toplistás
Dare to Lead Brené Brown / Puha kötésű
common.buy 6 784 Ft
toplistás
Man's Guide to Women John Gottman / Kemény kötésű
common.buy 8 856 Ft
toplistás
Studio Ghibli: The Complete Works / Kemény kötésű
common.buy 12 181 Ft
toplistás
Laws of Human Nature Robert Greene / Kemény kötésű
common.buy 11 852 Ft
toplistás
The Little Frog's Guide to Self-Care / Kemény kötésű
common.buy 3 729 Ft
toplistás
Olympic Titanic Britannic / Kemény kötésű
common.buy 12 476 Ft
toplistás
Little Book of Gucci KAREN HOMER / Kemény kötésű
common.buy 5 706 Ft
toplistás
How to Prove It Daniel J. Velleman / Puha kötésű
common.buy 18 062 Ft
Veterinary Anatomy Coloring Book Saunders / Puha kötésű
common.buy 14 832 Ft
Nier: Automata - Yorha Boys Yoko Taro / Puha kötésű
common.buy 5 536 Ft
Darkest Web Eileen Ormsby / Puha kötésű
common.buy 4 728 Ft

Nationalisiertes Marketing machte Inca Kola zum Identitätssymbol einer ganzen Nation: Ein Großteil der peruanischen Bevölkerung bekundet mit dem Getränk seine Heimatverbundenheit - aufgrund mangelnder Alternativen dient der Konsum zunehmend sogar als Referenzkategorie zur Identitätskonstruktion. Diese emotionale Beziehung spiegelt sich auch im Konsumverhalten wider. Der Country-of-Origin-Effekt bescherte der Marke bis in die 1990er Jahre hinein einen größeren Marktanteil als Coca-Cola. Nina Härter zeigt, wie wichtig ein Produkt - und ganz explizit auch sein Konsum - für das Identitätsgefühl sein kann. Auf der Grundlage des Theoriebildungsansatzes "Hybride Kulturen" (Culturas híbridas) von Néstor García Canclini, ergänzt durch Arjun Appadurais Konzept "The social life of things", arbeitet Härter die Einfluss- und Erfolgsfaktoren von Inca Kola auf die (moderne) nationale Identität in Peru heraus. Sie erweitert die Forschung zu nationalisierten Produkten und identitätsstiftender Werbung damit um einen Beitrag mit lateinamerikanischem Schwerpunkt und hybrider Bevölkerungsstruktur.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Inca Kola zwischen nationaler Identität und hybriden Kulturen
Nyelv Német
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2020
Oldalszám 223
EAN 9783515127943
ISBN 3515127941
Libristo kód 32934941
Súly 526
Méretek 179 x 246 x 20
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása