Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

In-Game-Advertising

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv In-Game-Advertising Simon Schweighauser
Libristo kód: 06843769
Kiadó VDM Verlag, július 2011
In Zeiten sinkender Werbeerträge und stark wachsender Abneigung von Konsumenten gegenüber den klassi... Teljes leírás
? points 165 b
26 510 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Kurdistan - Ein Bildband Sabine Klein / Puha kötésű
common.buy 5 922 Ft
Unbroken Circle Linda Anne Monica Schneider / Puha kötésű
common.buy 8 718 Ft
FROM SUNRISE TO SUNSET, BY L.B L B / Kemény kötésű
common.buy 14 815 Ft
Lebenssinn bei Strafgefangenen Barbara H. Imruck / Puha kötésű
common.buy 22 571 Ft
Alcohol Abuse - 505 Frances / Könyv
common.buy 7 724 Ft
Poetic Aroma Abir Zaki / Kemény kötésű
common.buy 9 429 Ft
Drogenabhangigkeit: Familientherapie und Pravention Eric D. Lippmann / Puha kötésű
common.buy 20 784 Ft
Sociologia Juridica Pedro Arellan Zurita / Puha kötésű
common.buy 43 628 Ft
Spoken Word Recognition / Puha kötésű
common.buy 15 300 Ft
Mild Traumatic Brain Injury in Children and Adolescents Michael W. Kirkwood / Kemény kötésű
common.buy 44 287 Ft
Transmission and switching utilizing 1310 nm SOAs Jaroslaw Turkiewicz / Puha kötésű
common.buy 23 920 Ft
Translating Values Piotr Blumczynski / Kemény kötésű
common.buy 42 340 Ft
L'Ideal Moral Le Chevallier-L / Puha kötésű
common.buy 11 278 Ft
January Mark Robert McCue / Puha kötésű
common.buy 4 022 Ft

In Zeiten sinkender Werbeerträge und stark wachsender Abneigung von Konsumenten gegenüber den klassischen Werbeformen, befindet sich die werbetreibende Industrie auf einer Talfahrt. Als neuer, vielversprechender Werbemarkt wurden in den letzten Jahren Computer- und Videospiele entdeckt. Diese neue Werbeform, In-Game Advertising genannt, profitiert von der hohen Interaktivität des Nutzers mit dem Medium Computer- und Videospiel. Die Forschung beschäftigt sich ebenfalls vermehrt mit der Thematik. Jedoch beinhaltete der Grossteil der bis dato verfassten Studien nur Untersuchungen der Marken-Wiedererkennung und - Erinnerung bei Spielen. Die vorliegende Arbeit möchte deshalb einen Beitrag zur Werbewirkungsforschung in Computer- und Videospielen leisten. Eine wichtige Rolle spielt dabei die Einstellung des Spielers gegenüber einer Marke, welche in seinem Spiel auftaucht. Ausgehend vom Attitude-towards-the- Ad-Modell, wird eine modifizierte Version erarbeitet. Das so entwickelte Modell wird anschliessend empirisch auf seine Eignung hin überprüft, die Einstellung gegenüber der im Spiel erscheinenden Marke adäquat messen zu können.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés In-Game-Advertising
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 156
EAN 9783639370331
ISBN 3639370333
Libristo kód 06843769
Kiadó VDM Verlag
Súly 236
Méretek 152 x 229 x 9
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása