Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Impulse F r Die Markenforschung Und Markenf hrung

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Impulse F r Die Markenforschung Und Markenf hrung Carsten Baumgarth
Libristo kód: 03621264
Kiadó Gabler Verlag, november 2008
Der Band umfasst die besten Beiträge des II. Markentages in überarbeiteter und erweiterter Form. Die... Teljes leírás
? points 213 b
33 641 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére

Der Band umfasst die besten Beiträge des II. Markentages in überarbeiteter und erweiterter Form. Die Beiträge aus den Gebieten „Markenwirkungen: Konsumenten und ihre Marken“, „Markenführung: Effektives und effizientes Management von Marken“ und „Markenkontexte: Markenpolitik jenseits von Konsumgütern“ setzen neue Impulse für die Markenforschung und die Markenführung.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Impulse F r Die Markenforschung Und Markenf hrung
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 254
EAN 9783834910462
ISBN 3834910465
Libristo kód 03621264
Kiadó Gabler Verlag
Súly 318
Méretek 148 x 210 x 14
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása