Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Impressions

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Impressions COYTE GENE COOPER
Libristo kód: 09057173
Kiadó Coyte Cooper Company, szeptember 2014
Impressions is a book dedicated to helping people live an extraordinary life by introducing them to... Teljes leírás
? points 59 b
10 198 Ft -8 %
9 285 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Sustainable Luxury Paul McGillick Ph.D / Kemény kötésű
common.buy 14 937 Ft
Les Paradoxes Du Seigneur de Malestroict, (Ed.1568) Jehan Cherruyt Malestroict / Puha kötésű
common.buy 7 572 Ft
Dictionaries and the Authoritarian Tradition Ronald A. Wells / Kemény kötésű
common.buy 75 118 Ft
Ruhm und Ruin Imran Ayata / Kemény kötésű
common.buy 7 884 Ft
Flowering Plants. Monocots Elizabeth A. Kellogg / Kemény kötésű
common.buy 99 874 Ft

Impressions is a book dedicated to helping people live an extraordinary life by introducing them to personal branding and the importance of embracing seemingly small, individual interactions. By investing in the personal branding process, every individual has the opportunity to cultivate extraordinary relationships that will enhance all areas of their life. The book includes 14 powerful chapters that will help readers develop a mindset that will open up new opportunities in their life. In the Early Planning phase (chapters #1-4), the focus is on the foundational elements necessary to understand the concept of personal branding and developing a brand vision that will guide the reader's efforts moving forward. These are key areas that are designed to cultivate energy in people's lives, as they will require readers to take the time necessary to really know the things they are passionate about. After this, the middle Implementation phase of the book (chapters #5-10) will emphasize the concepts and steps that are necessary to make the reader's vision a reality through the daily decisions you make. The final Follow Through phase (chapters #11-14) will build on the Implementation phase by providing additional insights that are critical for personal branding initiatives.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Impressions
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 202
EAN 9780990563624
ISBN 9780990563624
Libristo kód 09057173
Súly 454
Méretek 152 x 229 x 16
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása