Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Impact of Customer relationship marketing in the Luxury Retail Market

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Impact of Customer relationship marketing in the Luxury Retail Market Firas Zahalan Radwan
Libristo kód: 15502336
Kiadó LAP Lambert Academic Publishing, november 2015
In today's highly competitive market in the luxury industry companies should have the potential stra... Teljes leírás
? points 86 b
14 998 Ft -9 %
13 552 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


In today's highly competitive market in the luxury industry companies should have the potential strategies in order to cope with the market and gain high market share. Hence , in luxury what makes a particular brand prestigious in the customers eyes is the quality of service and how it effects on the customer relationship marketing . In this book you will be able broden your knowledge in this matter in a the French luxury market which is one of the most potential market in the luxury industry

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Impact of Customer relationship marketing in the Luxury Retail Market
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 52
EAN 9783659972522
Libristo kód 15502336
Súly 96
Méretek 150 x 220 x 3
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása