Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Imagewirkung von Veranstaltungen

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Imagewirkung von Veranstaltungen Judith Rehm
Libristo kód: 06843364
Kiadó VDM Verlag, június 2011
Unternehmen setzen in der heutigen Zeit verstärkt auf die Imagepflege mittels Veranstaltungen. Dies... Teljes leírás
? points 151 b
23 703 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Internet For Dummies 14e Margaret Levine Young / Puha kötésű
common.buy 9 144 Ft
Rape Joyce Carol Oates / Puha kötésű
common.buy 8 025 Ft
Blackstone's Guide to Working Time Gwyneth Pitt / Puha kötésű
common.buy 42 715 Ft
Into the Realm of Oberon E.W. Nikitin / Puha kötésű
common.buy 26 453 Ft
Rock Hits Instrumental Playalong / Puha kötésű
common.buy 9 395 Ft
hamarosan
Tales from the Cuban Empire Antonio Jose Ponte / Puha kötésű
common.buy 4 610 Ft
Handbook of Biomedical Optics / Kemény kötésű
common.buy 123 828 Ft
Non-Trial Advocacy Stephen Nathanson / Puha kötésű
common.buy 27 713 Ft
Resistance to Learning by Latino Males Students James M. Pulido / Puha kötésű
common.buy 28 423 Ft
Caregiving Beth Witrogen McLeod / Puha kötésű
common.buy 6 469 Ft

Unternehmen setzen in der heutigen Zeit verstärkt auf die Imagepflege mittels Veranstaltungen. Dies hat sich als erfolgreiches Kommunikationsinstrument bewährt, da somit die Visionen und Werte eines Unternehmens einem breiten Publikum präsentiert werden können. Die Erfolgskontrolle einer solchen Maßnahme ist für rein ökonomische Zielsetzungen sinnvoll und schnell durchführbar. Bei emotionalen Erfolgen, wie der Imagewirkung eines Unternehmens, ist dies jedoch aufwendiger. Diese Arbeit schließt den Bogen vom Eventmarketing zur Event-PR und wendet bereits erschlossene Methoden des Marketings auf die PR an. So wird untersucht, inwiefern die Modelle zur Erfassung der Imagewirkung auf PR-Veranstaltungen übertragbar sind. Weiterhin gibt diese Arbeit anhand des Beispiels Aufschluss darüber, welche Imagewirkung der Tag der offenen Tür 2010 für die Jade Hochschule Wilhelmshaven geleistet hat.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Imagewirkung von Veranstaltungen
Szerző Judith Rehm
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 76
EAN 9783639365276
ISBN 3639365275
Libristo kód 06843364
Kiadó VDM Verlag
Súly 122
Méretek 152 x 229 x 5
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása