Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

IKEA and the Psychology of Shopping

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv IKEA and the Psychology of Shopping Sebastian Baumann
Libristo kód: 01681456
Kiadó Grin Publishing, november 2012
Essay from the year 2012 in the subject English Language and Literature Studies - Other, printed sin... Teljes leírás
? points 104 b
16 207 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
The Night Club Part I Jiří Kulhánek / Puha kötésű
common.buy 7 110 Ft
toplistás
Salamaat! Learning Arabic with Ease Hezi Brosh / Puha kötésű
common.buy 10 919 Ft
Critical Mass Philip Ball / Puha kötésű
common.buy 5 024 Ft
Magma Sketchbook: Art & Illustration Catherine Anyango / Határidőnapló
common.buy 9 410 Ft
Musculoskeletal Anatomy Coloring Book Joseph E. Muscolino / Puha kötésű
common.buy 22 027 Ft
Indické jantry Eggeling Sitara E. / Puha kötésű
common.buy 2 987 Ft
Dolby 307 - Katalog Ateliéru malby UMPRUM 2010-2017 Eva Skopalová / Puha kötésű
common.buy 4 745 Ft
Merriam Webster's Crossword Puzzle Dictionary Merriam-Webster / Puha kötésű
common.buy 7 419 Ft
Pesquisando e conversando sobre Abelhas com Maria Verônica Lins Maria Verônica Lins / Puha kötésű
common.buy 13 394 Ft

Essay from the year 2012 in the subject English Language and Literature Studies - Other, printed single-sided, grade: 1,3, University of Hamburg (Institut für Anglistik und Amerikanistik), course: Business English D, language: English, abstract: Today, the IKEA Group can be considered one of the most successful companies in the world. Apart from generating more than 21.5 billion Euros in 2009, many facts and figures emphasize the organization s success over the last 69 years. For instance, the IKEA Group now comprises 267 stores in 25 countries, with 1,220 suppliers from all over the world and constantly growing sales even in times of difficult economic situations (like the late-2000s financial crisis).But what exactly is the secret of IKEA s success? How does the Scandinavian home goods company sell so much more to its customers in comparison to its competitors? And why do people even use phrases like shopping experience when relating to their time spent in one of IKEA s retail stores?In behavioural economics, many experiments have been conducted to find out about psychological factors influencing consumer behaviour and buying decisions. The results of these experiments, which have taken into account aspects like store design, pricing strategies or demographic differences, provide companies with many suggestions for the sake of increasing sales. In order to analyse IKEA s success, this essay will first present key aspects concerning the psychology of shopping . Afterwards, these findings will be applied to the IKEA Group and specific parts of its retail stores. Moreover, the so-called IKEA Effect will be explained in the context of psychological biases.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés IKEA and the Psychology of Shopping
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 20
EAN 9783656300601
ISBN 3656300607
Libristo kód 01681456
Súly 54
Méretek 178 x 254 x 3
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása