Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Identity in the Age of the New Economy

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Identity in the Age of the New Economy
Libristo kód: 04855537
Kiadó Edward Elgar Publishing Ltd, november 2004
Identity in the Age of the New Economy is a multi-faceted view of contemporary employment and identi... Teljes leírás
? points 284 b
49 174 Ft -9 %
44 263 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Bricks and Mortar Clemens Meyer / Puha kötésű
common.buy 9 195 Ft
I Was Told There'D be Cake Sloane Crosley / Puha kötésű
common.buy 6 341 Ft
I Laughed, I Cried Viv Groskop / Puha kötésű
common.buy 4 535 Ft
Sound A. E. E. McKenzie / Puha kötésű
common.buy 16 833 Ft
El vocabulario como agente de aprendizaje José Francisco Pastora Herrero / Puha kötésű
common.buy 9 370 Ft
L'Atelier d'Un Peintre: Scenes de la Vie Privee. 2 (Ed.1833) Marceline Desbordes-Valmore / Puha kötésű
common.buy 11 455 Ft
Endeffekt Miriam Schwardt / Puha kötésű
common.buy 9 679 Ft

Identity in the Age of the New Economy is a multi-faceted view of contemporary employment and identity that questions a number of the myths related to the so-called new economy, knowledge society or network society. It argues that one of the most striking things about much contemporary theorizing on work and identity is the epochalist terms in which it is framed: changing forms of identity and subjectivity are assumed to be-consequences of a shift to an entirely new economic, social and cultural era, signalled by concepts such as postmodernity, risk society, network society or new economy. The book deviates from the epochalist claim and follows the path of recent years' sociological/social-psychological analyses of identities, presenting detailed empirical studies of relational identities in scattered and temporary work practices. The authors demonstrate how identities are endogenous variables, focus on highly educated contingent employees and direct the analyses from the politics of interests to the politics of identities. Exploring the nexus between identity and the organization of work life, this wide-ranging, multi-disciplinary book will be of great interest to both academics and practitioners in the fields of human resource management, industrial relations and psychology. It will also appeal to those with an interest in organization theory.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Identity in the Age of the New Economy
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2004
Oldalszám 176
EAN 9781843766391
Libristo kód 04855537
Súly 399
Méretek 156 x 234 x 19
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása