Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Humanistic Marketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Humanistic Marketing Richard Varey
Libristo kód: 02096120
Kiadó Palgrave Macmillan, november 2013
Marketing practice and scholarship are facing unprecedented challenges. The unsustainability of reso... Teljes leírás
? points 331 b
52 141 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Man Up! Ross Mathews / Puha kötésű
common.buy 6 751 Ft
Exodus, Redemption Revealed Jane Owens / Puha kötésű
common.buy 11 113 Ft
Islam, Development, and Urban Women's Reproductive Practices Cortney Hughes Rinker / Puha kötésű
common.buy 27 713 Ft
International Law Theories Andrea Bianchi / Puha kötésű
common.buy 19 295 Ft
Performance Management Asbj / Kemény kötésű
common.buy 47 672 Ft
Fit for Human Consumption Ian Walton / Puha kötésű
common.buy 5 305 Ft

Marketing practice and scholarship are facing unprecedented challenges. The unsustainability of resource use, the increasing inequity of the market, and the continuous decline in societal trust pose a threat to business and 'marketing as usual'. Humanistic Marketing is a response to the currently growing mega-trend call for rethinking marketing. The book organizes current thinking around the problems of marketing theory and practice as well as some possible solutions and ways forward: both for theory and practice. This volume was initiated by The Humanistic Management Network to contribute knowledge and understanding to the emerging humanistic business and management movement that does not accept perpetual economic expansion as a sustainably viable means of meeting individual and collective needs in society and nature, and instead seeks balance in place of excess. Humanistic Marketing recognises the harm that comes with the unfettered desire for more of more. The authors ask how can marketing's principles and practice be founded in humanistic values such as altruism, empathy, respect, trustworthiness, honesty, integrity, care, compassion, service, intelligence, beauty, justice, virtue? Furthermore, how can marketing help to protect human dignity and promote sustainable human (not consumer) well-being? This book provides a diverse exploration of the position of marketing in the face of challenges for societal transformation, aiming to challenge, provoke, and inspire reflection, deliberation and debate.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása