Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Human Resource Marketing. From Job Advertising to Employer Branding

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Human Resource Marketing. From Job Advertising to Employer Branding Thomas Mayer
Libristo kód: 09884001
Kiadó Grin Publishing, szeptember 2015
Seminar paper from the year 2011 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communicat... Teljes leírás
? points 95 b
15 557 Ft -1 %
15 253 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Totenhaus Bernhard Aichner / Puha kötésű
common.buy 4 506 Ft
L'Autorite Humaine Des Livres Saints Mechineau-L / Puha kötésű
common.buy 6 272 Ft
Collapse from Within Charles M. Dawson / Kemény kötésű
common.buy 15 974 Ft
100 Cases in Psychiatry Barry Wright / Puha kötésű
common.buy 16 505 Ft
Another Look at Faith Series Kenneth W. Hagin / Audio CD
common.buy 15 701 Ft

Seminar paper from the year 2011 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, University of applied sciences, Munich, language: English, abstract: This paper describes the change in Human Resource Marketing from classical, established Job Advertisement to a relatively novel complementary approach, called Employer Branding.§§The work will discuss common vehicles of Job Advertisement utilized in the past and today and then advance to define and describe the process of Employer Branding used by companies and institutions to cope with the challenges comprised in the 21st Century labor market.§§The findings documented in this work are important to better understand mechanisms of HR-Marketing and the connection between internal and external branding and its implications on not only recruitment, but also on motivation, engagement and retention of current and prospective employees.§§"This generation will turn employment-culture inside out radically" Anders Parment, a lecturer at Stockholm Business School stated. The quote is aimed at Generation-Y.§§Generation-Y, defined as being born in the 1980s and 1990s, is increasingly represented in the labor-market, displacing the previous generation of "Baby-Boomers 2 who were born in the time following WWII.§§This work will look at means of job advertising that worked well with the Baby-Boomers and go on to show how HR-Marketing is changing in order to satisfy the needs of this new generation which grew up with digital-media and social networks.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Human Resource Marketing. From Job Advertising to Employer Branding
Szerző Thomas Mayer
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2015
Oldalszám 28
EAN 9783668051447
ISBN 3668051445
Libristo kód 09884001
Súly 50
Méretek 148 x 210 x 2
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása