Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

How to Launch a Brand (2nd Edition)

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv How to Launch a Brand (2nd Edition) Fabian Geyrhalter
Libristo kód: 13527852
Kiadó Brandtro, június 2016
This book will guide you through the steps necessary to build a brand from the ground up: Step... Teljes leírás
? points 67 b
10 747 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


A vásárlók ilyet vásároltak


toplistás
Bigger Than This FABIAN GEYRHALTER / Puha kötésű
common.buy 8 718 Ft

This book will guide you through the steps necessary to build a brand from the ground up: Step 1 (Chapter 1): Create a brand platform Step 2 (Chapter 2): Devise a brand name Step 3 (Chapter 3): Design your brand's identity Step 4 (Chapter 4): Craft your brand atmosphere touch points Most entrepreneurs, even seasoned brand managers, launch first and then work on slowly transforming the new offering into a brand. A logical progression, I would agree. After all, how can you possibly launch as a brand if you don't have any customers or marketing outreach and-obviously, since you just launched a new offering-you have no legacy or advocates? The simple answer is by design. Design relates to the systematic process you have to adhere to, which is likely the primary reason you are holding this book in your hands. In addition though, design truly holds the key to the success of your new brand. It will set your offering apart to look, feel, and sound like a brand at the time of launch, as opposed to something that might or might not have the power to eventually turn into a brand. This book will teach you how to launch your brand by design. In this book I share expert insights based on two decades of professional experience transforming new product and service ventures from ideation phases to tangible brand realities. Each of the key phases of preparing for a brand launch are broken down into practical guidelines designed to help you make the right branding decisions along the way.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés How to Launch a Brand (2nd Edition)
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 122
EAN 9780989646130
ISBN 0989646130
Libristo kód 13527852
Kiadó Brandtro
Súly 204
Méretek 213 x 140 x 13
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Ezt is ajánljuk


toplistás
Dotcom Secrets Russel Brunson / Puha kötésű
common.buy 6 581 Ft
toplistás
Beyond The Clouds 2 / Puha kötésű
common.buy 4 439 Ft
Archetypes in Branding Margaret Hartwell / Kemény kötésű
common.buy 14 172 Ft

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása