Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

How to Achieve Organisational Growth through Effective Customer Service

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv How to Achieve Organisational Growth through Effective Customer Service Irobiko Chimezie Kingsley
Libristo kód: 33268406
Kiadó LAP Lambert Academic Publishing, július 2020
The customer care and academic research consultant explains how companies can leverage the incredibl... Teljes leírás
? points 123 b
19 173 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Brain Games - Gray's Anatomy Word Search Puzzles Brain Games / Puha kötésű
common.buy 5 018 Ft
Azért késtem az iskolából, mert... Davide Cali / Kemény kötésű
common.buy 1 696 Ft
Histoire Litteraire Du Nord / Puha kötésű
common.buy 13 657 Ft
Follow Me to the Father / Puha kötésű
common.buy 5 332 Ft
Bad City Selina Rosen / Puha kötésű
common.buy 7 286 Ft

The customer care and academic research consultant explains how companies can leverage the incredible power of customer service to build relationships, earn trust and become profitable. Drawing on over five years of research for companies such as Toyota, Cadbury, Nestle, Nigerian Breweries, Walmart, Tesla and Volkswagen, this strategic book challenges conventional business wisdom and teaches readers how to exploit the financial impact of effective customer service; make the financial case for customer service improvements; systematically identify the causes of problems; align customer service with their brand; and harness customer service strategy into their organization's culture and behaviour.Using models such as PESTEL and SWOT, among others, this book balances the behavioural and database aspects of customer relationship management at MTN Nigeria. The book provides readers with a comprehensive introduction to an often overlooked-but-important aspect of global marketing strategy - particularly how an enhanced customer relationship strategy can differentiate organizations in a highly competitive marketplace.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés How to Achieve Organisational Growth through Effective Customer Service
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2020
Oldalszám 64
EAN 9786202677929
ISBN 6202677929
Libristo kód 33268406
Súly 104
Méretek 152 x 229 x 4
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása