Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

How Personality Traits And Job Satisfaction Influence Service Quality

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv How Personality Traits And Job Satisfaction Influence Service Quality Robinson Donna
Libristo kód: 09382119
Kiadó Scholars' Press, május 2015
What factors include service quality for customers in housing agencies? Does the quality of service... Teljes leírás
? points 249 b
40 074 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Kryon 2 - Nemyslete jako člověk Lee Carroll / Puha kötésű
common.buy 7 045 Ft
New Psychology for Sustainability Leadership Steven Schein / Puha kötésű
common.buy 23 858 Ft
Byzantine Art and Italian Panel Painting Jaroslav Folda / Kemény kötésű
common.buy 69 257 Ft
Days Of Wine And Roses / Puha kötésű
common.buy 7 482 Ft
Annotated Luther Timothy J. Wengert / Kemény kötésű
common.buy 15 717 Ft
Evidence-based handelen bij lage rugpijn, 1 M. W. Van Tulder / Puha kötésű
common.buy 37 741 Ft
Frances Ridley Havergal Lucille Travis / Puha kötésű
common.buy 2 910 Ft
War's Wake Allan Wilford Howerton / Puha kötésű
common.buy 8 414 Ft
So Bad A Death June Wright / Puha kötésű
common.buy 5 438 Ft

What factors include service quality for customers in housing agencies? Does the quality of service provided match the service quality expected? The SERVQUAL survey was given to housing residents and resident counselors to measure service quality factors. In addition to the survey, resident counselors completed a Job Satisfaction Survey and a Mini-Marker Personality Questionnaire. Results confirmed the Researcher's PSJS Model used in the study: from the perspectives of the customers, the service quality was perceived as less than satisfactory. Human service organizations are intended to stabilize low-income families and promote self-sufficiency by providing much needed services and benefits. Recipients, however, often do not get everything they need in terms of either benefits or service quality. The quantitative surveys done in this research study were administered at a local housing agency in Washington DC to help identify factors impacting the overall quality of service provided by human service organizations. According to this model, occupational stressors relating to emotions, resources, job duties or administration influence service quality both directly and indirectly.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés How Personality Traits And Job Satisfaction Influence Service Quality
Szerző Robinson Donna
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2015
Oldalszám 232
EAN 9783639764710
ISBN 3639764714
Libristo kód 09382119
Súly 345
Méretek 152 x 229 x 13
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása