Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Hotel Management. Report on Case Studies

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Hotel Management. Report on Case Studies Laura Herrmann
Libristo kód: 05194963
Kiadó Grin Publishing, augusztus 2014
Seminar paper from the year 2013 in the subject Tourism, grade: 1,0, Stralsund University of Applied... Teljes leírás
? points 50 b
7 841 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Richard Scarry's Be Careful, Mr. Frumble! Richard Scarry / Puha kötésű
common.buy 2 605 Ft
Disaster and Development in the Horn of Africa John Sorenson / Kemény kötésű
common.buy 51 953 Ft
Thielemann / Kaufmann - Wagner, 1 Blu-ray Richard Wagner / Blu-ray
common.buy 15 932 Ft
Night of the Comet Sebastiano Vassalli / Kemény kötésű
common.buy 10 381 Ft
Florissant Butterflies Thomas C. Emmel / Kemény kötésű
common.buy 51 029 Ft

Seminar paper from the year 2013 in the subject Tourism, grade: 1,0, Stralsund University of Applied Sciences, course: Hotel Management, language: English, abstract: Nowadays the Internet is the most important source of information and the main channel for buying products. With more than 2.4 billion Internet users worldwide (Internet World Stats, 2012) and the highest population penetration in regions that are most relevant for tourism (see figure 1), it seems obvious, that the internet has been changing the sector in a crucial way since the 1980s and is still gaining importance. Therefore it can be considered as one of the most influential technologies that changes the behavior of tourists (Crnojevac, Gugi & Karlov an, 2010: 41). While nowadays about 33% of all hotel rooms are booked via the Internet (Ricca, 2011) there is also a trend in the direction of booking directly on hotel websites. Efficiency, quality and flexibility convince the tourists, although still quite a large number of them ends up actually buying the product or service offline and only using the Internet as a platform for information exchange. But modern technology has not only changed the tourist s behavior (for example the online search process also becomes longer and longer due to the great number of websites), but also the way tourism product and service providers organize and plan their marketing and communication strategies as well as how they adapt to constant changes in the needs of customers (Crnojevac, Gugi & Karlov an, 2010). [...]

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Hotel Management. Report on Case Studies
Szerző Laura Herrmann
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 24
EAN 9783656711810
ISBN 365671181X
Libristo kód 05194963
Súly 45
Méretek 148 x 210 x 2
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása