Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Hello Brand

Nyelv NémetNémet
Könyv Kemény kötésű
Könyv Hello Brand Tom Daske
Libristo kód: 02889361
Kiadó Redline Verlag, április 2016
Die Zeit der klassischen Werbung ist abgelaufen. Früher war es das Ziel, dass Marken vor allem für h... Teljes leírás
? points 61 b
10 749 Ft -9 %
9 678 Ft
Beszállítói készleten Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Crystal Mandala Oracle Alana Fairchild / Puha kötésű
common.buy 8 433 Ft
Fear and Loathing in La Liga Sid Lowe / Puha kötésű
common.buy 5 980 Ft
Preisgestaltung im bimodalen Verkehr Michael Tippner / Puha kötésű
common.buy 54 171 Ft
Gott ist Beziehung Marlene Crüsemann / Puha kötésű
common.buy 11 219 Ft
Heidegger's Topology Jeff Malpas / Puha kötésű
common.buy 14 952 Ft
Spacecraft-Environment Interactions Daniel (Massachusetts Institute of Technology) Hastings / Puha kötésű
common.buy 60 322 Ft
Manner und Zeiten Erich Marcks / Puha kötésű
common.buy 22 237 Ft
Ballyturk Enda Walsh / Puha kötésű
common.buy 5 542 Ft

Die Zeit der klassischen Werbung ist abgelaufen. Früher war es das Ziel, dass Marken vor allem für hohe Verkaufszahlen sorgen. Heute wollen die Kunden nicht mehr zum Kauf überredet werden, sondern in die Welt der Marke eintauchen und ein Teil von ihr sein. Die Voraussetzung hierfür ist allerdings, dass Unternehmen und Käufer eine Beziehung zueinander aufbauen und sogar Freunde werden - so Daskes These.§Um dies zu erreichen, müssen die Richtlinien, die bisher in der Werbung und Markenkommunikation galten, grundlegend überdacht, ja revolutioniert und auf das Hier und Jetzt abgestimmt werden. Marken, Brands, müssen fantastisch sein und ihre eigene Geschichte haben und erzählen, damit jedermann ihr Freund sein möchte. Tom Daske zeigt, worauf es heute ankommt und wie man den Erfolg von Marken durch Markenbotschafter noch verstärken kann. Er stellt die zehn Kommunikationstrends vor, die Werbe- und Marketingleute kennen und verfolgen sollten, um Menschen zu begeistern und als Kunden zu binden - heute und morgen.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Hello Brand
Szerző Tom Daske
Nyelv Német
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 240
EAN 9783868816068
ISBN 3868816062
Libristo kód 02889361
Súly 506
Méretek 161 x 218 x 24
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása