Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

HEALTHCARE MANAGEMENT

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv HEALTHCARE MANAGEMENT
Libristo kód: 42130168
Kiadó LAP LAMBERT Academic Publishing, október 2022
This book is a research based study on the topic of patient satisfaction regarding medical care and... Teljes leírás
? points 173 b
27 229 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Oh's Intensive Care Manual Andrew D Bersten / Puha kötésű
common.buy 41 471 Ft
Textbook of Critical Care Jean-Louis Vincent / Kemény kötésű
common.buy 106 927 Ft
Business Model Canvas / Puha kötésű
common.buy 3 965 Ft
Human Resource Management BEARDWELL JULIE / Puha kötésű
common.buy 38 242 Ft
Healthcare Management Kieran Walshe / Puha kötésű
common.buy 17 990 Ft
Healthcare Marketing Barbara Ross Wooldridge / Puha kötésű
common.buy 51 088 Ft
Healthcare Management Volker Eric Amelung / Puha kötésű
common.buy 47 007 Ft
Leadership and Management in Healthcare NEIL GOPEE / Puha kötésű
common.buy 18 997 Ft
An Introduction to General Psychology / Kemény kötésű
common.buy 15 441 Ft
Human Resource Management Practices Maike Andresen / Puha kötésű
common.buy 26 453 Ft
New Healthcare Management / Puha kötésű
common.buy 10 610 Ft
Healthcare Management / Puha kötésű
common.buy 26 453 Ft
Leadership and Management in Healthcare Stefan Abela / Kemény kötésű
common.buy 62 907 Ft

This book is a research based study on the topic of patient satisfaction regarding medical care and in patient services. The focus of this study is therefore be on the services offered by a private Hospital and Inpatient feedback on the various elements within the system.The first chapter is on the Introduction of the study on the inpatient satisfaction.The second chapter is about Indian Health Care Sector.The third chapter is on the literature on the various studies of different elements of health care and inpatient services and satisfaction.The fourth chapter is on the actual study on the inpatient satisfaction.The fifth chapter on the findings and suggestions to improve the ways and means of in patient satisfaction.And finally references and appendix.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés HEALTHCARE MANAGEMENT
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2022
Oldalszám 116
EAN 9786205509227
ISBN 6205509229
Libristo kód 42130168
Súly 191
Méretek 150 x 220 x 7
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása