Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Headquarters Air Force Material Command Customer Relationship Management Study

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Headquarters Air Force Material Command Customer Relationship Management Study Damelsa D White
Libristo kód: 08241423
Kiadó Biblioscholar, november 2012
Because of the lack of product and price differentiation, many organizations consider Customer Relat... Teljes leírás
? points 165 b
25 904 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Bits and Pieces Henry William Hause / Kemény kötésű
common.buy 12 700 Ft
FIRST 100 SOFT TO TOUCH WORDS CE PRIDDY ROGER / Kemény kötésű
common.buy 2 534 Ft
Airpower Versus Terrorism Todd R Phinney / Puha kötésű
common.buy 25 904 Ft
Sealed by a Kiss. a Novel. Jean Middlemass / Puha kötésű
common.buy 9 899 Ft
Passing On Hope Kathy McHugh / Kemény kötésű
common.buy 10 907 Ft
Pioneer from Kentucky Henry Inman / Kemény kötésű
common.buy 15 390 Ft
Lost and Saved. [A Novel.] Caroline Sheridan Norton / Puha kötésű
common.buy 11 300 Ft

Because of the lack of product and price differentiation, many organizations consider Customer Relationship Management (CRM) their primary focus. CRM uses information about each customer to make each customer more valuable to the organization, and the organization more valuable to the customer, while decreasing the cost of servicing the customer. However, an organization cannot conform to customer specifications if the needs of the customers as well as what the customer values is not known. As a result, Headquarters (HQ) Air Force Material Command (AFMC) is taking the initiative to gain an understanding of their customers. The purpose of this study is two-fold; the first is to identify HQ AFMC's internal and external customers and secondly, segment these customers based on significant organizational characteristics. This thesis also looks at the approaches private and public sector organizations have taken to segment their customers and discusses possible ways in which HQ AFMC can use segmentation to develop or improve a CRM strategy to more effectively communicate with customers and ultimately improve operational efficiency, decrease costs and improve customer satisfaction. Conducting archival analysis on customer requisition records from HQ AFMC Air Logistic Center (ALC) Customer Service Centers (CSC) is used to reveal HQ AFMC customers. A Recency, Frequency, Location (RFL) model was developed and implemented for the purpose of segmenting HQ AFMC customers.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Headquarters Air Force Material Command Customer Relationship Management Study
Szerző Damelsa D White
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 190
EAN 9781288289721
ISBN 9781288289721
Libristo kód 08241423
Kiadó Biblioscholar
Súly 349
Méretek 189 x 246 x 10
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása