Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Handelsmarken in der Sportartikelbranche - Eine vergleichende Analyse

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Handelsmarken in der Sportartikelbranche - Eine vergleichende Analyse René Gronau
Libristo kód: 01616317
Kiadó Grin Publishing, december 2008
Diplomarbeit aus dem Jahr 2008 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Markt... Teljes leírás
? points 178 b
27 718 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Coming Out Straight Richard Cohen / Puha kötésű
common.buy 9 151 Ft
Growing Old / Puha kötésű
common.buy 16 453 Ft
Guided Imagery for Groups Andrew E. Schwartz / Puha kötésű
common.buy 10 892 Ft
Gun Digest Shooter's Guide to Shotgun Games Nick Sisley / Puha kötésű
common.buy 8 823 Ft
Die Erfindung der keltischen Nation Cornwall Malte W. Tschirschky / Puha kötésű
common.buy 21 521 Ft
Functional Neurobiology of Aging Patrick R. Hof / Kemény kötésű
common.buy 113 393 Ft
Glucklichsein Manfred Kranz / Puha kötésű
common.buy 7 550 Ft
Die Blasebälge des Teufels Ralf Dreyer / Puha kötésű
common.buy 11 235 Ft
Gold Digger II Pocket Manga Fred Perry / Puha kötésű
common.buy 6 247 Ft
Genius Files: Mission Unstoppable Dan Gutman / Puha kötésű
common.buy 3 949 Ft
Klientenzentrierte Gesprachspsychotherapie bei Alkoholismus Katharina Bethmann / Puha kötésű
common.buy 19 486 Ft
Grandma's Cook Book and Recipes Pattie / Puha kötésű
common.buy 11 360 Ft
Gender, Migration and Domestic Service Janet Momsen / Puha kötésű
common.buy 21 769 Ft
Melody in Silver Keene Abbott / Kemény kötésű
common.buy 15 334 Ft

Diplomarbeit aus dem Jahr 2008 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Note: 2,3, Universität Potsdam, 135 Quellen im Literaturverzeichnis, Sprache: Deutsch, Abstract: Die vorliegende Diplomarbeit beschäftigt sich mit dem Thema Handelsmarken in der Sportartikelbranche . Den Hintergrund der Untersuchung bildet eine allgegenwärtige Problematik in der freien Marktwirtschaft: Der vertikale Markenwettbewerb zwischen Herstellermarken und Handelsmarken, begründet auf dem Bestreben die jeweilige Wettbewerbsposition gegenüber der anderen Wirtschaftsstufe zu verbessern. Je höher der Wettbewerbsdruck ist, sowohl auf Produktions-, als auch auf Handelsebene, desto schwieriger gestaltet sich das Hervorstechen, die Erreichung einer Einzigartigkeit und damit die Kenntnisnahme im Wahrnehmungsraum des Konsumenten. Profilierung ist demzufolge wichtig bzw. sogar unabdingbar, will ein Unternehmen heutzutage konkurrenzfähig sein und - noch schwieriger - dies auch bleiben.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Handelsmarken in der Sportartikelbranche - Eine vergleichende Analyse
Szerző René Gronau
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 104
EAN 9783640222759
ISBN 364022275X
Libristo kód 01616317
Súly 145
Méretek 148 x 210 x 6
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása