Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Handelsforschung 1996/97

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Handelsforschung 1996/97 Volker Trommsdorff
Libristo kód: 02296324
Kiadó Gabler Verlag, október 1996
Das Jahrbuch der Forschungsstelle für den Handel Berlin (FfH) e.V. befaßt sich mit dem Bereich Hande... Teljes leírás
? points 183 b
28 434 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Hamlyn All Colour Cookery: 200 One Pot Meals Joanna Farrow / Puha kötésű
common.buy 2 810 Ft
Brief Lives: Virginia Woolf Alexandra Harris / Puha kötésű
common.buy 3 700 Ft
Incorporated Servanthood Ben Cooper / Kemény kötésű
common.buy 89 435 Ft
Das Weihnachtswunder des Henry N. Brown Anne H. Bubenzer / Kemény kötésű
common.buy 4 118 Ft
12. Schuljahr Ulrich Benz / Kemény kötésű
common.buy 16 343 Ft
25 Nature Spectacles in New Jersey Michael Gochfeld / Puha kötésű
common.buy 11 235 Ft
Pumping-Physics Ottmar Kogel / Puha kötésű
common.buy 14 777 Ft
Brain Train Richard Palmer / Puha kötésű
common.buy 19 392 Ft
Blossom Avenue Marco Facchinetti / Kemény kötésű
common.buy 17 820 Ft
Elephant In The Room Emily Sutcliffe / Kemény kötésű
common.buy 11 325 Ft
Seminaire de Theorie des Nombres, Paris 1987-88 Catherine Goldstein / Puha kötésű
common.buy 26 116 Ft
Dinosaur Colouring Book Anthony Rao / Puha kötésű
common.buy 2 596 Ft
Sprache Gottes Hubert Kölsch / Puha kötésű
common.buy 9 445 Ft

Das Jahrbuch der Forschungsstelle für den Handel Berlin (FfH) e.V. befaßt sich mit dem Bereich Handel und Handelsforschung. Ziel ist es, Praktiker und Wissenschaftler über aktuelle und allgemeingültige Erkenntnisse aus einzel- und gesamtwirtschaftlicher Sicht zu informieren. Schwerpunkt des Jahrbuchs 1996/97 ist das Thema "Positionierung des Handels". Renommierte Handelsforscher nehmen zu folgenden Themenkomplexen Stellung: Positionierungsmanagement im Handel;§Positionierung nach Betriebstypen, Betriebsformen und Systemen; Positionierung nach Handelsbranchen; Positionierung mit Marken;§Konsumentenverhalten und Handelspositionierung.§Ergänzende Beiträge zu aktuellen Fragen der Handelsforschung außerhalb des Schwerpunktthemas runden dieses Werk ab.§Den Abschluß des Jahrbuchs der Handelsforschung bildet traditionell ein umfangreicher Literaturservice mit Kurzinformationen über zahlreiche Publikationen der Handelsforschung im In- und Ausland.§Verzeichnis: Das Jahrbuch befaßt sich mit dem Bereich Handel und Handelsforschung. Ziel ist es, Praktiker und Wissenschaftler über aktuelle und allgemeingültige Erkenntnisse aus einzel- und gesamtwirtschaftlicher Sicht zu informieren. Schwerpunkt ist das Thema "Positionierung des Handels". Den Abschluß bildet traditionell ein umfangreicher Literaturservice über zahlreiche Publikationen der Handelsforschung im In- und Ausland.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Handelsforschung 1996/97
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 1996
Oldalszám 486
EAN 9783409135108
ISBN 3409135103
Libristo kód 02296324
Kiadó Gabler Verlag
Súly 807
Méretek 170 x 244 x 26
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása