Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Handbuch des Marketing

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Handbuch des Marketing Werner Pepels
Libristo kód: 12588191
Kiadó Duncker & Humblot GmbH, július 2016
Das 'Handbuch des Marketing' unterscheidet sich seit der ersten Auflage entscheidend von den zahllos... Teljes leírás
? points 263 b
40 878 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
One-Punch Man, Vol. 8 One / Puha kötésű
common.buy 3 700 Ft
toplistás
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba, Vol. 12 Koyoharu Gotouge / Puha kötésű
common.buy 3 855 Ft
Mary Jane Jessica Anya Blau / Puha kötésű
common.buy 4 566 Ft
Twokinds Vol. 1 / Puha kötésű
common.buy 5 640 Ft
Atalanta / Kemény kötésű
common.buy 6 759 Ft
Overhead Power Lines Friedrich Kießling / Puha kötésű
common.buy 139 106 Ft
We Are Totally Normal / Puha kötésű
common.buy 3 576 Ft
Shaping EU Foreign Policy Towards Russia Philipp Thaler / Kemény kötésű
common.buy 44 175 Ft
Moje ciało od stóp do głów Opracowanie Zbiorowe / Kemény kötésű
common.buy 1 338 Ft
Friendsgiving / Kemény kötésű
common.buy 7 351 Ft
Artists & Agents Kata Krasznahorkai / Puha kötésű
common.buy 11 857 Ft
Theologie nach Auschwitz Lisa Brand / Puha kötésű
common.buy 6 446 Ft
Die Kita-Konzeption / Kemény kötésű
common.buy 11 061 Ft

Das 'Handbuch des Marketing' unterscheidet sich seit der ersten Auflage entscheidend von den zahllosen Grundlagen- und Einführungstiteln zum Thema. Es ist dezidiert ein Werk für Fortgeschrittene, ihnen eröffnet es eine Bandbreite von Marketingthemen, die in den überschaubaren anderen Büchern dieser Produktklasse nicht ausgeprägt sind. Der Band liegt nunmehr in drei Teilbänden mit insgesamt zehn Kapiteln vor. Inhalte sind die Marketingdenkhaltung, das Käuferverhalten, die Marktforschung, die Produkt- und Programmpolitik, die Preis- und Konditionenpolitik, die Kommunikations- und Identitätspolitik sowie die Distributions- und Verkaufspolitik. Hinzu kommen sektorale und spezielle Ausprägungen des Marketing (Dienstleistung, Handel, Beschaffung, Internationales, Kundenmanagement etc.) sowie das Marketingmanagement (Planung, Organisation, Controlling). Damit wird ein kompletter Überblick über alle Teilbereiche des Marketing geboten, wie er im deutschsprachigen Raum ansonsten kaum verfügbar ist.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Handbuch des Marketing
Szerző Werner Pepels
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 1945
EAN 9783428149087
ISBN 3428149084
Libristo kód 12588191
Súly 2881
Méretek 159 x 233 x 110
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása