Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Handbook of Research on International Advertising

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Handbook of Research on International Advertising
Libristo kód: 04846823
Kiadó Edward Elgar Publishing Ltd, február 2014
The Handbook of Research on International Advertising presents the latest thinking, experiences and... Teljes leírás
? points 152 b
26 645 Ft -9 %
23 985 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Ellsworth on Woodturning David Ellsworth / Puha kötésű
common.buy 10 862 Ft
Astro-characters Judy Hall / Puha kötésű
common.buy 6 091 Ft
Israel's Years of Bogus Grandeur Nissim Rejwan / Puha kötésű
common.buy 11 632 Ft
Wake Tom Murphy / Puha kötésű
common.buy 7 239 Ft
Technology in the Law Office Thomas Goldman / Puha kötésű
common.buy 97 118 Ft
Communication History in Canada Daniel J. Robinson / Puha kötésű
common.buy 33 854 Ft
Law and New Governance in the EU and the US De Burca / Puha kötésű
common.buy 57 209 Ft
Continuity Supervisor Avril Rowlands / Puha kötésű
common.buy 28 675 Ft
Score Reliability Bruce Thompson / Puha kötésű
common.buy 45 783 Ft
Herbert Hoover, Unemployment, and the Public Sphere Mary O. Furner / Puha kötésű
common.buy 30 514 Ft
Daughters of Zion A C Fisher / Puha kötésű
common.buy 8 735 Ft
Romney Marsh Jill Eddison / Puha kötésű
common.buy 21 577 Ft
Great Hill Stations Of Asia Barbara Crossette / Puha kötésű
common.buy 8 025 Ft
Citizen-Soldier's Civil War Alvin C. Voris / Kemény kötésű
common.buy 22 866 Ft

The Handbook of Research on International Advertising presents the latest thinking, experiences and results in a wide variety of areas in international advertising. It incorporates those visions and insights into areas that have seldom been touched in prior international advertising research, such as research in digital media, retrospective research, cultural psychology, and innovative methodologies. Forming a major reference tool, the Handbook provides comprehensive coverage of the area, including entries on: theoretical advances in international advertising research, culture and its impact on advertising effectiveness, online media strategy in global advertising, methodological issues in international advertising, effectiveness of specific creative techniques, global advertising agencies, international perspectives of corporate reputation, transnational trust, global consumer cultural positioning, and performance of integrated marketing communications, among others. Researchers, students and practitioners in the fields of marketing, advertising, communication, and media management will find this important and stimulating resource invaluable.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Handbook of Research on International Advertising
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 576
EAN 9781783476015
Libristo kód 04846823
Súly 860
Méretek 156 x 234 x 30
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása