Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Handbook of Research on Customer Equity in Marketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Handbook of Research on Customer Equity in Marketing
Libristo kód: 09038293
Kiadó Edward Elgar Publishing Ltd, január 2015
Customer equity has emerged as the most important metric to manage firm performance and value. The H... Teljes leírás
? points 557 b
97 372 Ft -10 %
87 632 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Gramatica de uso del Espanol - Teoria y practica Luis Aragonés / Puha kötésű
common.buy 7 144 Ft
Gold Experience B2 Workbook without key Mary Stephens / Puha kötésű
common.buy 7 269 Ft
Great English Short Stories Horst Bodden / Puha kötésű
common.buy 4 343 Ft
Inquisitive Yanqui Bob Wildman / Puha kötésű
common.buy 8 625 Ft
True Value of Martial Arts for Self Development Lionel John Pink / Puha kötésű
common.buy 9 350 Ft
Gestaffelte Finanzierung Junger Unternehmen German Brachtendorf / Puha kötésű
common.buy 28 801 Ft
German Report Series Naval & Milita Press / Puha kötésű
common.buy 8 907 Ft
Graveworm Tim Curran / Puha kötésű
common.buy 7 431 Ft
glucklicher Mensch Blome / Puha kötésű
common.buy 7 053 Ft
Gulag: A History Anne Applebaum / Digital
common.buy 7 068 Ft

Customer equity has emerged as the most important metric to manage firm performance and value. The Handbook of Research on Customer Equity in Marketing explores the tactical and strategic issues related to understanding, measuring, managing and implementing this tool. Customer equity is the total combined customer lifetime values of all of a company's customers and includes Value Equity, Brand Equity and Relationship Equity. It determines the true value of a company in that it considers the future revenue of the customer base relative to other companies. Through a combination of perspectives, this Handbook analyzes the topic and considers risk alongside strategy and offers state-of-the-art research on the field. Covering all bases, it begins with exploring the evolution of customer equity and concludes with implications of customer equity implication for the future. Drawing upon the wisdom of a global pool of leading scholars, this Handbook serves as a comprehensive and authoritative guide on customer equity for marketing scholars, practitioners, and students.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Handbook of Research on Customer Equity in Marketing
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2015
Oldalszám 520
EAN 9781781004975
Libristo kód 09038293
Súly 888
Méretek 156 x 234 x 32
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása