Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Handbook of Marketing Research

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Handbook of Marketing Research Rajiv Grover
Libristo kód: 04784801
Kiadó SAGE Publications Inc, augusztus 2006
Accessible and reader-friendly this handbook promotes the curent overarching business philosophy of... Teljes leírás
? points 641 b
100 487 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Gravity Falls Journal 3 Rob Ronzetti / Kemény kötésű
common.buy 8 137 Ft
toplistás
The 48 Laws of Power Robert Greene / Puha kötésű
common.buy 9 894 Ft
toplistás
Rebel Gardening / Kemény kötésű
common.buy 9 567 Ft
toplistás
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba, Vol. 22 Koyoharu Gotouge / Puha kötésű
common.buy 4 186 Ft
toplistás
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba, Vol. 11 Koyoharu Gotouge / Puha kötésű
common.buy 3 890 Ft
toplistás
The Print Ansel Adams / Puha kötésű
common.buy 10 837 Ft
toplistás
Alice Oseman Four-Book Collection Box Set Alice Oseman / Puha kötésű
common.buy 14 020 Ft
toplistás
Naked Statistics Charles Wheelan / Puha kötésű
common.buy 7 007 Ft
toplistás
Henri Cartier-Bresson Michael Brenson / Puha kötésű
common.buy 5 958 Ft
The Girl on the Train Paula Hawkins / Puha kötésű
common.buy 2 650 Ft
Tintinalli's Emergency Medicine: A Comprehensive Study Guide Judith E. Tintinalli / Kemény kötésű
common.buy 118 096 Ft
The Big Bang Theory Adam Faberman / Puha kötésű
common.buy 5 757 Ft
Dandy Style / Kemény kötésű
common.buy 13 598 Ft
Patternmaking for Fashion Design Helen Joseph-Armstrong / Kemény kötésű
common.buy 96 065 Ft
SAGE Handbook of Visual Research Methods Luc Pauwels / Kemény kötésű
common.buy 55 933 Ft

Accessible and reader-friendly this handbook promotes the curent overarching business philosophy of customer//market focus by emphasizing the need for market research to provide the insights required for making decisions. This book identifies such troubling current trends as biased sample answers on long questionnaires, and 'professionals' whose job is to skew focus group responses. Top international researchers from both academia and practice have come together here to provide a broad range of ideas and applications.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Handbook of Marketing Research
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2006
Oldalszám 720
EAN 9781412909976
ISBN 141290997X
Libristo kód 04784801
Súly 1406
Méretek 184 x 257 x 44
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása