Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Handbook of Communication and Corporate Social Responsibility

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Handbook of Communication and Corporate Social  Responsibility Oyvind Ihlen
Libristo kód: 01294206
Kiadó John Wiley and Sons Ltd, június 2011
While there is a huge amount of literature on corporate social responsibility (CSR), there is relati... Teljes leírás
? points 561 b
87 102 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Big Panda and Tiny Dragon James Norbury / Kemény kötésű
common.buy 7 366 Ft
toplistás
Medical Medium Liver Rescue Anthony William / Kemény kötésű
common.buy 14 125 Ft
toplistás
Persona 5, Vol. 4 / Puha kötésű
common.buy 3 700 Ft
Twisted Emotions Cora Reilly / Puha kötésű
common.buy 6 789 Ft
Testament Of Youth Vera Brittain / Puha kötésű
common.buy 5 237 Ft
Canids of the World Jose R. Castello / Puha kötésű
common.buy 10 922 Ft
Wonder Beatrice Blue / Kemény kötésű
common.buy 12 633 Ft
CompTIA IT Fundamentals Study Guide - Exam FC0-U61 2e Quentin Docter / Puha kötésű
common.buy 18 193 Ft
New Mutants Omnibus Vol. 1 Chris Claremont / Kemény kötésű
common.buy 48 617 Ft
101 Best-Ever Soups Martha Day / Puha kötésű
common.buy 5 640 Ft
Managing by Storying Around David M. Armstrong / Puha kötésű
common.buy 7 550 Ft
Levels of Personality Mark Cook / Puha kötésű
common.buy 31 667 Ft
Cookhouse Paula Green / Puha kötésű
common.buy 6 247 Ft

While there is a huge amount of literature on corporate social responsibility (CSR), there is relatively little advice to be found regarding how CSR should be communicated. This book represents the definitive research collection for CSR communication, taking stock of the existing recommendations and demonstrating how the communication disciplines can make contributions to central research gaps in the CSR literature.§Contributions from leading scholars in public relations, organizational communication, reputation management, marketing and management show how theories of discourse, internal communication, cognitive psychology, reputation and rhetoric enrich our understanding of CSR communication and how this influences the way organizations should be managed.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Handbook of Communication and Corporate Social Responsibility
Szerző Oyvind Ihlen
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 608
EAN 9781444336344
ISBN 1444336347
Libristo kód 01294206
Súly 1236
Méretek 256 x 181 x 38
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása