Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Guerilla-Marketing für philharmonische Orchester

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Guerilla-Marketing für philharmonische Orchester Marcus Gläßer
Libristo kód: 06840145
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2010
Der Kampf um den Kunden steht mittlerweile im Mittelpunkt jeder Marketingaktivität. Alternative Werb... Teljes leírás
? points 124 b
20 570 Ft -4 %
19 547 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


kiárusítás
Naukowa Demolka Kosmos Thomas Isabel / Puha kötésű
common.buy 1 572 Ft
Taschenbuch Zum Abstecken Von Kreisbogen Max Höfer / Puha kötésű
common.buy 19 436 Ft
What Do Relationships Mean to You? Lyn French / Kártya
common.buy 11 113 Ft
Trauerarbeit von Jugendlichen Myrielle Dittrich / Puha kötésű
common.buy 19 547 Ft
Annual Editions: Anthropology, 40/e Elvio Angeloni / Puha kötésű
common.buy 31 743 Ft
Casta Diva... Gerolamo Rovetta / Kemény kötésű
common.buy 15 864 Ft
Comparaison entre l activite antioxydante du miel et de la propolis Zina Tafinine née Mouhouhoubi / Puha kötésű
common.buy 20 962 Ft
Übel Blatt. Bd.8 Etorouji Shiono / Puha kötésű
common.buy 3 023 Ft
Die Statik im Stahlbetonbau, 1 Kurt Beyer / Kemény kötésű
common.buy 24 126 Ft
Kinder der engen Gassen Abdelhak Serhane / Puha kötésű
common.buy 5 506 Ft
Nachgeahmtes und Vermischtes Marcel Proust / Kemény kötésű
common.buy 32 151 Ft

Der Kampf um den Kunden steht mittlerweile im Mittelpunkt jeder Marketingaktivität. Alternative Werbeformen gewinnen in verschiedenen Branchen daher immer mehr an Bedeutung. Darunter auch Guerilla-Marketing, welches durch große Aufmerksamkeit mit geringem Budgeteinsatz überzeugt. Gerade die kulturelle Szene sieht sich mehr denn je mit rückläufigen Besucherzahlen, steigender Konkurrenz und geringem Budget konfrontiert. Speziell für staatlich subventionierte Institutionen mit einem Kulturauftrag wächst die Notwendigkeit moderner Werbeperformance mit geringem Budget. Tatsächlich jedoch finden alternative Werbeformen besonders in Institutionen der Hochkultur nur selten Anwendung. Welche Gründe könnte es dafür geben? Gibt es Besonderheiten die dabei zu beachten sind? Der Autor Marcus Gläßer beschäftigt sich mit Guerilla-Marketing über seine Bedeutung als Werbeform hinaus und zeigt an einem konkreten Beispiel, wie eine Guerilla-Marketing-Aktion aus Sicht eines philharmonischen Orchesters gestaltet sein könnte. Der Leser wird anhand von Beispielen praxisnah an alternative Werbeformen und deren Einsatzmöglichkeiten herangeführt, sowie an ein modernes Marketingverständnis.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Guerilla-Marketing für philharmonische Orchester
Szerző Marcus Gläßer
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 68
EAN 9783639334821
Libristo kód 06840145
Súly 107
Méretek 150 x 220 x 3
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása