Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Guerilla Advertising 2: More Unconventional Brand Communications

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Guerilla Advertising 2: More Unconventional Brand Communications Gavin Lucas
Libristo kód: 04392592
Kiadó LAURENCE KING PUBLISHERS, szeptember 2011
Advertising is changing fast, in order to hold its own in an ever-changing media landscape. The trad... Teljes leírás
? points 135 b
20 993 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Legend of Luther Arkwright / Kemény kötésű
common.buy 8 997 Ft
Life After the Military Janelle Hill / Kemény kötésű
common.buy 26 663 Ft
Introduction to Digital Communication Systems Krzysztof Wesolowski / Kemény kötésű
common.buy 51 447 Ft
Intl Dir Co Hist V119 Gale / Kemény kötésű
common.buy 239 652 Ft
Soils of Chile Manuel Casanova / Kemény kötésű
common.buy 42 355 Ft
Supervision Und Professionelles Handeln Pflegender Renate Schwarz / Puha kötésű
common.buy 28 434 Ft
Sacred and Profane in Chaucer and Late Medieval Literature Robert Epstein / Kemény kötésű
common.buy 31 015 Ft
Institutional Foundations of Public Policy in Argentina Pablo T. SpillerMariano Tommasi / Kemény kötésű
common.buy 70 356 Ft
Stand, The Volume 1 Roberto Sacasa / Puha kötésű
common.buy 6 058 Ft

Advertising is changing fast, in order to hold its own in an ever-changing media landscape. The traditional channels of TV, press and poster simply won't reach some target audiences. Instead, clients demand project-specific solutions involving social media networks, stunts in public places, street propaganda and more. This book showcases the varied and inventive tactics that are being used today by big-name brands, non-profit organizations and individuals to promote themselves, their ideas and their products. Projects of this title include: giant afro combs stuck in topiaried shrubs to promote a play set in a barber shop; an inflatable pig wedged between two skinny Manhattan buildings to advertise dental floss; musical grooves in a road, only audible if you drive at the safe limit of 40 mph; and, street buskers launching a new Oasis album in New York. Over 70 international campaigns are featured, grouped according to their approach: Stunts, Street Propaganda, Sneaky Tactics, Site-specific campaigns and Multi-fronted attacks.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Guerilla Advertising 2: More Unconventional Brand Communications
Szerző Gavin Lucas
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 192
EAN 9781856697477
ISBN 1856697479
Libristo kód 04392592
Súly 1102
Méretek 233 x 301 x 19
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása