Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Grundlagen der Internationalen Werbung

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Grundlagen der Internationalen Werbung Brigitte Werner
Libristo kód: 12616183
Angesichts der Globalisierung der Märkte formuliert die Arbeit die Forschungsfrage, inwieweit standa... Teljes leírás
? points 182 b
29 229 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


King Of Texas (1946-1952) Lightnin' Hopkins / binding.
common.buy 13 353 Ft
geni@l Klick Birgitta Fröhlich / Digitális DVD
common.buy 8 559 Ft
Healthy Pressure Cooker Cookbook Janet A. Zimmerman / Puha kötésű
common.buy 6 226 Ft
Moon Spinners Sally Goldenbaum / Puha kötésű
common.buy 6 468 Ft
Neandertaler, Ötzi und mehr ... Markus Groß / Puha kötésű
common.buy 3 667 Ft
Done Hunting Martin Hunter / Puha kötésű
common.buy 8 461 Ft

Angesichts der Globalisierung der Märkte formuliert die Arbeit die Forschungsfrage, inwieweit standardisierte, kostensparende Kampagnen in mehreren Ländern eingesetzt werden können oder ob lokalisierte Werbeansprachen notwendig sind. Zur Beantwortung werden zunächst die theoretischen Grundlagen der internationalen Werbung diskutiert. Nach Hervorhebung der Kulturdeterminiertheit der Werbung und dem Einfluß von Werten auf kommunikatives Verhalten demonstriert die inhaltsanalytische Untersuchung am Beispiel deutscher und amerikanischer Anzeigenwerbung (1972-1992), daß trotz allgemein angenommener Globalisierungsprozesse interkulturelle Unterschiede nicht kleiner werden. Verschärft ausgedrückt, ergibt sich die Folgerung, daß internationale Marken wie 'Nike' nur Markengemeinden und nicht Menschen unterschiedlicher Kulturkreise verbinden. Fazit ist, daß Dachkampagnen mit lokalem Kolorit unter den Aspekten Wirtschaftlichkeit und Effektivität optimal wären.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Grundlagen der Internationalen Werbung
Szerző Brigitte Werner
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 1995
Oldalszám 277
EAN 9783631488843
ISBN 363148884X
Libristo kód 12616183
Súly 370
Méretek 148 x 210 x 20
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása