Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Graphic Design Theory

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Graphic Design Theory Meredith Davis
Libristo kód: 01203616
Kiadó Thames & Hudson Ltd, szeptember 2012
This is one of two books in "Design in Context", a vital new series that focuses on the needs of con... Teljes leírás
? points 97 b
15 082 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


World History of Design Volume 2 Victor Margolin / Puha kötésű
common.buy 20 741 Ft
hamarosan
Graphic Design Theory Helen Armstrong / Puha kötésű
common.buy 7 680 Ft
Graphic Design Reader Teal Triggs / Puha kötésű
common.buy 18 287 Ft
Graphic Design, Referenced Armin Vit / Puha kötésű
common.buy 16 824 Ft
Graphic Design Visionaries Caroline Roberts / Puha kötésű
common.buy 17 745 Ft
Form+Code in Design, Art, and Architecture Chandler Reas / Puha kötésű
common.buy 16 824 Ft
House At Pooh Corner A A Milne / Audio CD
common.buy 3 310 Ft
DARKNET Daniel Suarez / Puha kötésű
common.buy 4 355 Ft
Herstellung der Wahrheit Katrin Stoll / Kemény kötésű
common.buy 87 558 Ft
Corporate Identity Klaus Birkigt / Puha kötésű
common.buy 22 175 Ft
Onion Brian Glover / Puha kötésű
common.buy 4 569 Ft
Marketing-Theorie Alfred Kuß / Puha kötésű
common.buy 21 522 Ft
25-Year Perspective on Logic Programming Agostino Dovier / Puha kötésű
common.buy 22 145 Ft

This is one of two books in "Design in Context", a vital new series that focuses on the needs of contemporary students of graphic design. Meredith Davis draws on her many years experience teaching graphic design students to explain complex theories with total clarity, encouraging readers to evaluate existing design work critically, and to use theoretical frameworks to enhance their own studio practice. Topics include: communication models; visual representation as a system of signs; cognitive approaches to design; modernism and postmodernism; and the social, cultural, and material contexts of contemporary design. Above all, the book demonstrates to students how to apply theory in a modern graphic design practice to improve their work and to embark on a successful career.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Graphic Design Theory
Szerző Meredith Davis
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 256
EAN 9780500290491
ISBN 0500290490
Libristo kód 01203616
Súly 1062
Méretek 270 x 212 x 19
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása