Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Grading the Nation's Report Card Committee on the Evaluation of National and State Assessments of Educational Progress
Libristo kód: 04576762
Kiadó National Academies Press, december 1998
Since the late 1960s, the National Assessment of Educational Progress (NAEP) - the nation's report c... Teljes leírás
? points 173 b
27 259 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Cambridge Latin Course 4th Edition Book 4 Student's Book Cambridge School Classics Project / Puha kötésű
common.buy 13 914 Ft
When the Lights Went Out Andy Beckett / Puha kötésű
common.buy 5 980 Ft
Sekhem Heka Storm Constantine / Puha kötésű
common.buy 10 232 Ft
New Technology-Based Firms in the New Millennium Wim During / Kemény kötésű
common.buy 110 811 Ft
Biology of Disease Nessar Ahmed / Puha kötésű
common.buy 43 909 Ft
Qualitative Research and Hypermedia Paul Atkinson / Kemény kötésű
common.buy 62 101 Ft

Since the late 1960s, the National Assessment of Educational Progress (NAEP) - the nation's report card - has been the only continuing measure of student achievement in key subject areas. Increasingly, educators and policymakers have expected NAEP to serve as a lever for education reform and many other purposes beyond its original role. "Grading the Nation's Report Card" examines ways NAEP can be strengthened to provide more informative portrayals of student achievement and the school and system factors that influence it. The committee offers specific recommendations and strategies for improving NAEP's effectiveness and utility, including: linking achievement data to other education indicators; streamlining data collection and other aspects of its design; including students with disabilities and English-language learners; revamping the process by which achievement levels are set. The book explores how to improve NAEP framework documents - which identify knowledge and skills to be assessed - with a clearer eye toward the inferences that will be drawn from the results. What should the nation expect from NAEP? What should NAEP do to meet these expectations? This book provides a blueprint for a new paradigm, important to education policymakers, professors, and students, as well as school administrators and teachers, and education advocates.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása