Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Globalization, Culture, and Branding

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Globalization, Culture, and Branding Carlos J Torelli
Libristo kód: 02096062
Kiadó Palgrave Macmillan, november 2013
With globalization, the marketplace is becoming increasingly complex for marketers to navigate, brin... Teljes leírás
? points 480 b
75 511 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Carol to the King / Kotta
common.buy 2 186 Ft
Virginia Village Charles Alexander Stewart / Kemény kötésű
common.buy 20 458 Ft
Fullerenes and Other Carbon-Rich Nanostructures Jean-Francois Nierengarten / Kemény kötésű
common.buy 103 526 Ft
Europe's Foreign and Security Policy Michael E. Smith / Kemény kötésű
common.buy 51 259 Ft
Die Freiheit der Forschung Torsten Wilholt / Puha kötésű
common.buy 7 884 Ft
Analysen zur Passiven Synthesis Edmund Husserl / Puha kötésű
common.buy 187 596 Ft

With globalization, the marketplace is becoming increasingly complex for marketers to navigate, bringing dramatic changes to both the supply (i.e., brands that are offered) and demand (i.e., consumers' values and desires) sides of markets. A proliferation of global brands from developed and emerging economies brings diverse cultures to a consumer population that is also growing culturally diverse. Torelli illustrates how marketers can take advantage of these seismic changes and leverage cultural equity for building iconic brands in the era of globalization. Drawing from novel theoretical insights into social psychology, cultural psychology, and marketing, Globalization, Culture, and Branding provides guidelines for imbuing brands with culturally symbolic meanings that can create deep psychological bonds with multi-cultural consumers. Unlike past publications that conducted broad reviews of international or global marketing best-practices, Torelli's book zooms in on the issues involved in growing and protecting brand equity in multi-cultural markets.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása