Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Global e-commerce Kenneth L. KraemerJason DedrickNigel P. MelvilleKevin Zhu
Libristo kód: 02046862
Kiadó Cambridge University Press, augusztus 2006
Are the Internet and e-commerce truly revolutionizing business practice? This book, first published... Teljes leírás
? points 467 b
73 562 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Lanzelet lrich von Zatzikhoven / Puha kötésű
common.buy 15 249 Ft
ALCO Jacqueline Whitley / Puha kötésű
common.buy 80 171 Ft
hamarosan
See Jane Run. Lauf, Jane, lauf!, englische Ausgabe Joy Fielding / Puha kötésű
common.buy 5 869 Ft
Recent Advances on Hybrid Intelligent Systems Oscar Castillo / Kemény kötésű
common.buy 80 171 Ft
Civilizing Nature Bernhard Gissibl / Kemény kötésű
common.buy 65 944 Ft
First Book of Baby Animals Isabel Thomas / Puha kötésű
common.buy 2 393 Ft
Konzepte Des Coaching Astrid Schreyögg / Puha kötésű
common.buy 35 803 Ft
Revolutions without Borders Janet Polasky / Puha kötésű
common.buy 11 788 Ft
Der Pate Des Todes Adolf Stern / Kemény kötésű
common.buy 22 947 Ft
Goethes Werke Johann Wolfgang Von Goethe / Puha kötésű
common.buy 19 738 Ft
Word Bytes Carolyn Lee / Puha kötésű
common.buy 18 509 Ft

Are the Internet and e-commerce truly revolutionizing business practice? This book, first published in 2006, explodes the transformation myth by demonstrating that the Internet and e-commerce are in fact being adapted by firms to reinforce their existing relationships with customers, suppliers, and business partners. Detailed case studies of eight countries show that, rather than creating a borderless global economy, e-commerce strongly reflects existing local patterns of commerce, business, and consumer preference, and its impact therefore varies greatly by country. Paradoxically, while e-commerce is increasing the efficiency, effectiveness, and competitiveness of firms, it is also increasing the complexity of their environments as they have to deal with more business partners and also face greater competition from other firms. This incisive analysis of the diffusion and impact of e-business provides academic researchers, graduates, and MBA students with a solid basis for understanding its likely evolution.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Global e-commerce
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2006
Oldalszám 468
EAN 9780521848220
ISBN 0521848229
Libristo kód 02046862
Súly 880
Méretek 162 x 235 x 32
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása