Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Global Advertising in a Global Culture

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Global Advertising in a Global Culture Thomas H. P. Gould
Libristo kód: 03019088
Kiadó Rowman & Littlefield, december 2015
Globalization stems from many sources, but as Thomas Gould makes clear, advertising is a primary dri... Teljes leírás
? points 367 b
57 728 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Feinde der Jagd Ernst Hartert / Puha kötésű
common.buy 34 342 Ft
Old Macdonald Had a Truck Steve Goetz / Kemény kötésű
common.buy 6 499 Ft
Eighteenth-Century English Labouring-Class Poets, vol 2 John Goodridge / Kemény kötésű
common.buy 24 141 Ft
Multicultural Japan Donald DenoonMark HudsonGavan McCormackTessa Morris-Suzuki / Puha kötésű
common.buy 23 451 Ft
Christoph Columbus Heinrich H. Houben / Puha kötésű
common.buy 12 433 Ft
Evaluation and Assessment for Conservation Ian Spellerberg / Puha kötésű
common.buy 26 453 Ft
Collected Mathematical Papers of James Joseph Sylvester: Volume 2, 1854-1873 James Joseph SylvesterH. F. Baker / Puha kötésű
common.buy 51 149 Ft
Werthaltungen angehender Führungskräfte Hartmut Ihne / Puha kötésű
common.buy 29 335 Ft

Globalization stems from many sources, but as Thomas Gould makes clear, advertising is a primary driver of trans-global cultural change. Gould argues that advertising often carries unfiltered and unblocked cultural messages in addition to commercial speech; as such, it not only builds consumer demand to open new markets but also changes consumer expectations and values. At the same time, the evolution of increasingly targeted mobile and social marketing is transforming local and regional cultures into a new mix of global branding and individualized micro-space. Gould examines how advertising professionals negotiate these rocky and quickly-changing cultural terrains. He also explores how advertising-an increasingly global form of communication-is becoming a platform for change at the individual level, and as a direct consequence, at the social and political levels.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása