Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Gibt es einen Trend zur Individualisierung des Medienkonsums?

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Gibt es einen Trend zur Individualisierung des Medienkonsums? Katrin Junkermann
Libristo kód: 09251554
Kiadó Grin Publishing, március 2015
Bachelorarbeit aus dem Jahr 2012 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management... Teljes leírás
? points 133 b
20 992 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Olive Branch Jo Thomas / Puha kötésű
common.buy 4 625 Ft
Smoothies für alle Jahreszeiten Astrid Büscher / Puha kötésű
common.buy 5 758 Ft
Mein Auschwitz Wladislaw Bartoszewski / Kemény kötésű
common.buy 18 479 Ft
Bioengineering Applications of Carbon Nanostructures Ado Jorio / Kemény kötésű
common.buy 52 141 Ft
Minus Me Ingelin Rřssland / Puha kötésű
common.buy 3 748 Ft
Russkoe slovo. Radostnyj put' postizheniya glubiny Irina Andreeva / Puha kötésű
common.buy 9 098 Ft
King and the Slave Tim Leach / Puha kötésű
common.buy 5 965 Ft
Adaptive Management of Social-Ecological Systems Craig R. Allen / Kemény kötésű
common.buy 66 161 Ft
Al-Muslihūn Shaykh Muhammad Hisham Kabbani / Puha kötésű
common.buy 4 373 Ft
Legende von Oasis Janine Tollot / Puha kötésű
common.buy 15 803 Ft
Sand & Stilettos Georgina Chaplain / Puha kötésű
common.buy 7 773 Ft
Analysis and Geometry of Hardy's Inequality Alexander Balinsky / Puha kötésű
common.buy 31 113 Ft

Bachelorarbeit aus dem Jahr 2012 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management, Note: 1,7, Friedrich-Schiller-Universität Jena (Kommunikationswissenschaft), Sprache: Deutsch, Abstract: Die Abschlussarbeit trägt anhand verschiedener theoretischer Ansätze und medienökonomischer Positionen zur Klärung der Frage bei, ob es einen Trend zur Individualisierung§des Medienkonsums gibt.§Die Digitalisierung des Fernsehens, die damit einhergehende wachsende Programmvielfalt und die nach wie vor zunehmende Bedeutung des Internets sind der Grund für die Relevanz des Themas und die Wahl dieser beiden Medien. Es wird der Bogen von den theoretischen Grundlagen zu den aktuellen medienökonomischen Entwicklungen gespannt und der kommunikationswissenschaftliche Zusammenhang verdeutlicht.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Gibt es einen Trend zur Individualisierung des Medienkonsums?
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2015
Oldalszám 58
EAN 9783656915553
ISBN 3656915555
Libristo kód 09251554
Súly 86
Méretek 148 x 210 x 4
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása