Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Gewinnoptimale Preisbestimmung in Werbefinanzierten Markten

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Gewinnoptimale Preisbestimmung in Werbefinanzierten Markten Thomas Gieseking
Libristo kód: 01783234
Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden, október 2009
In zweiseitigen Märkten ermöglichen Produkt-Plattformen die Interaktion mehrerer Nutzergruppen. Zeit... Teljes leírás
? points 181 b
29 183 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Vinegars of the World Paolo Giudici / Puha kötésű
common.buy 62 032 Ft
Hundred Fables of La Fontaine Jean de La Fontaine / Puha kötésű
common.buy 10 006 Ft
Wörterbuch der Pädagogik Winfried Böhm / Kemény kötésű
common.buy 13 883 Ft
Nietzsche Robert John Ackermann / Puha kötésű
common.buy 14 352 Ft
Camden Market - Ausgabe 2013 / Puha kötésű
common.buy 5 984 Ft
Managing Projects in Developing Countries John W Cusworth / Puha kötésű
common.buy 45 255 Ft

In zweiseitigen Märkten ermöglichen Produkt-Plattformen die Interaktion mehrerer Nutzergruppen. Zeitungen und Zeitschriften sind wichtige Vertreter solcher zweiseitiger Märkte, in denen das Printprodukt die Plattform darstellt, die Gruppen von Inserenten und Rezipienten zusammenbringt. Eine zentrale Herausforderung in zweiseitigen Märkten besteht darin, Preishöhe und Preisstruktur unter Berücksichtigung von Nachfrageabhängigkeiten simultan festzusetzen. Thomas Gieseking entwickelt eine neuartige Vorgehensweise zur Bestimmung gewinnoptimaler Preise in werbefinanzierten Märkten, die er exemplarisch am Fall einer Finanzzeitschrift anwendet. Er ermittelt segmentspezifische Preiselastizitäten und Netzwerkeffekte und zeigt die Bedeutung einzelner Produktattribute bei der Auswahlentscheidung von Rezipienten und Inserenten auf.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Gewinnoptimale Preisbestimmung in Werbefinanzierten Markten
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 304
EAN 9783834918970
ISBN 3834918970
Libristo kód 01783234
Súly 390
Méretek 148 x 210 x 17
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása