Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Gestion de servicios deportivos

Nyelv SpanyolSpanyol
Könyv Puha kötésű
Könyv Gestion de servicios deportivos Javier Rial Boubeta
Libristo kód: 07064825
Kiadó EAE Editorial Academia Espanola, október 2011
Nuestro objetivo no es otro que profundizar en la verdadera idiosincrasia de los servicios que se of... Teljes leírás
? points 181 b
28 070 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Residue Reviews Francis A. Gunther / Puha kötésű
common.buy 51 493 Ft
Strategie und Organisation Rolf Bühner / Puha kötésű
common.buy 23 826 Ft
Gimnasia Laboral En Mujeres Adultas Henrry Osvaldo Vicente Figueroa / Puha kötésű
common.buy 14 094 Ft
Fundamentals of Real-Time Distributed Simulation John Nicol / Puha kötésű
common.buy 13 522 Ft
Generation R Jeff Helms / Puha kötésű
common.buy 6 373 Ft
Warnung und Ermutigung Karl Foerster / Kemény kötésű
common.buy 4 662 Ft
Only Yesterday Stephen A Speisman / Puha kötésű
common.buy 11 378 Ft
Ueber Die Physiologischen Ursachen Der Musikalischen Harmonie Hermann von Helmholtz / Puha kötésű
common.buy 8 020 Ft
Fertilisation Organique Dans Le Mara chage Et Sant Humaine Jean J. Kamsu Tchueteu / Puha kötésű
common.buy 26 562 Ft
Fluctuations and Order Mark Millonas / Puha kötésű
common.buy 51 493 Ft

Nuestro objetivo no es otro que profundizar en la verdadera idiosincrasia de los servicios que se ofrecen en Centros Deportivos, y poder llegar a explicar, al menos en cierta medida, cómo ha de prepararse en ellos una relación satisfactoria con el cliente/usuario. Las personas que acuden a estos establecimientos se han convertido en consumidores experimentados, que disponen de referencias sobre las características que ha de reunir la prestación del servicio y que esperan recibir los mismos requisitos de calidad existentes en otros ámbitos. Por ello, el conocimiento del cliente, de sus demandas y expectativas, se presenta aquí como un elemento clave para conseguir el éxito empresarial, tal y como destacan los modelos de gestión de la calidad (normas ISO, modelo EFQM de excelencia), que han enfatizado la necesidad de sistematizar los procesos de obtención de información procedente del usuario.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Gestion de servicios deportivos
Nyelv Spanyol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 212
EAN 9783845495088
ISBN 3845495081
Libristo kód 07064825
Súly 318
Méretek 152 x 229 x 12
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása